درب شیشه ای

یکی از رایج ترین انواع شیشه های خانگی و تجاری خارج از پنجره های سنتی، درب های شیشه ای است. درب های شیشه ای مدرن که برای مصارف داخلی و خارجی ایمن هستند، از شیشه سکوریت شده ساخته شده اند، از نظر انرژی کارآمد هستند و در سبک های مختلفی عرضه می شوند. اگر شما هم به دنبال خرید درب شیشه ای رنگی یا ساده برای ملک خود هستید باید به شما بگویم خبر خوب این است که طیف گسترده ای از گزینه های درب شیشه ای در عصر مدرن موجود است. هرکدام از انواع درب های شیشه ای دارای کاربرد و ویژگی های برتر متفاوت میباشند. 

انتخاب درب های شیشه ای مناسب می تواند مشکل باشد، بنابراین در این‌مقاله قصد دارم اطلاعات و نکات مهم درباره ی درب شیشه ای،انواع درب شیشه ای ،مزایا و معایب آن و هرآنچه که می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های خود را برای موارد مناسب محدود کنید را به شما ارائه دهم بنابراین به خواندن ادامه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه مشکی ، شیشه لمینت و شیشه کابینت کلیک کنید.

درب شیشه ای چیست ؟

همانطور که از نام آنها پیداست، درب های شیشه ای درهایی از شیشه هستند. به طور معمول فریم یا قاب درب های شیشه ای از چوب یا فلز میباشد.با این حال، درب‌های شیشه‌ای مدرن ممکن است دارای قاب‌هایی باشند که از مواد خاصی مانند وینیل ساخته شده‌اند. شیشه میرال چیست ؟

درب شیشه ای، به هر شکلی، یکی از رایج ترین ویژگی های معماری در ساختمان ها و بازسازی های جدید میباشد. فراتر از باز کردن فضای داخلی خانه به دنیای بیرون، درب شیشه ای مناظر را غنی می کند، تهویه را بهبود می بخشد و نور طبیعی را افزایش می دهد و در حالی که آن طبیعتاً شفاف هست، می تواند به دلیل توانایی خود در محو کردن مرزهای بین داخل و خارج از خانه، عالی باشد.

انواع درب شیشه ای

درب‌های شیشه‌ای در سبک‌ها و مکانیسم‌های مختلفی از کشویی و لولایی گرفته تا تاشو، چرخشی و انباشته و به علاوه موارد دیگر ارائه می‌شوند. بنابراین قبل خرید باید تصمیم بگیرید که کدام درب شیشه ای برای خانه شما مناسب تر است.

در اینجا چند نوع از درب های شیشه ای را بررسی می کنم:

درب شیشه ای تک لولایی

درب لولایی سنتی ترین گزینه است، با یک لولای چرخان در یک طرف قاب درب، که باعث می شود طرف دیگر در،از دیوار باز شود. یک درب تک لولایی می تواند به سمت داخل، بیرون یا هر دو باز شود و می تواند برای استفاده داخلی یا خارجی باشد.

درب شیشه ای فرانسوی

درب های فرانسوی در اصل یک جفت درب تک لولایی هستند که به دور از یکدیگر باز می شوند. به طور سنتی، آنها چندین پانل شیشه ای با قاب چوبی دارند و به سمت داخل می چرخند، اما امروزه، کمتر از آن ها استفاده میشود و برای درهای داخلی و خارجی استفاده می شوند همچنین آنها انتقال ظریفی را بین اتاق ها و فضاها ارائه می دهند.

قیمت خرید شیشه سکوریت بالکنی ، شیشه ضد گلوله و شیشه سکوریت مغازه را از ایران هندریل بخواهید.

درب های شیشه ای دوبل

درب های دو تاشو از یک سری پانل های درب تاشو تشکیل شده اند که مانند درهای تک لولایی می توانند قاب یا بدون قاب باشند. آنها به طور کلی از دو یا چند پانل لولایی تشکیل شده اند که در امتداد یک مسیر آستانه جمع می شوند و می توانند به یک یا هر دو طرف، دهانه سازه فشار داده شوند.

درب های شیشه ای محوری

درب های محوری یکی دیگر از انواع درب های شیشه ای میباشند که دارای لولاهایی هستند که در بالا و پایین درب، اغلب در یک نقطه مرکزی یا خارج از مرکز نصب شده اند. یعنی وقتی در باز است هم داخل و هم بیرون است.

درب های شیشه ای کشویی

درب های کشویی درهایی هستند که با کشویی به صورت افقی باز می شوند. درهای کشویی را میتوان برای جلوگیری از لغزش های احتمالی  بر زمین نصب کرد.از طرف دیگر، آنها ممکن است از یک مسیر بالای قاب آویزان شوند. درب های کشویی دسترسی سریع و آسان به مناطقی که معمولا استفاده می شوند را ارائه می دهند. آنها برای پاسیو، حیاط خلوت، و باغ ایده آل هستند.

درب های شیشه ای تاشو

درب های تاشو دارای پانل های متعددی هستند که هنگام باز یا بسته شدن درب تا می شوند و باز می شوند. این درب ها به عنوان جداکننده اتاق در خانه ها عمل می کنند و همچنین از آن ها میتوانید برای کمد ها و کلوزت های لباس خود استفاده کنید.

قیمت درب شیشه ای

بیشتر افراد فکر میکنند درب های شیشه ای اگر قیمت بالایی داشته باشند پس  کیفیت بالایی نیز  دارند،در صورتی که این فکر اشتباه و غلط است. لازم است بدانید قبل از اقدام به خرید درب های شیشه ای با توجه به نیاز خود هزینه کنیدو اینگونه نباشد که  درب شیشه ای با کیفیت و مرغوبی را  خریداری کنید اما به رفع نیاز شما کمکی نکند و این نکته را فراموش نکنید که  فقط به دنبال درب شیشه ای ارزان‌نگردید و به کیفیت آن نیز توجه کنید.

به طور کلی از عواملی که بر قیمت درب شیشه ای تاثیر گذار هستند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت شیشه
  • اندازه و سبک درب شیشه ای
  • رنگ شیشه
  • نوع شیشه به کار رفته
  • پردازش شیشه
  • متریال درب
  • فریم در 
  • رول ها
  • هزینه نصب
  • اتوماتیک بودن یا نبودن درب
  • و…

نمایندگی درب شیشه ای ایران هندریل

نمایندگی های درب های شیشه ای در ایران با توجه به اهمیت خرید درب شیشه ای که از نظر کیفیت و کارایی دارای مرغوبیت کافی باشد در بازار ایران کم است.

اما باید بگویم نگران نباشید زیرا شما نمایندگی درب شیشه ای ایران هندریل را دارید. این نمایندگی درب شیشه ای ،یکی از برترین نمایندگی ها درایران میباشد. ایران هندریل دارای کارشناسان و تیم مجربی است که در تمامی مراحل اعم از انتخاب و خرید ، حمل ، نصب و خدمات پس از فروش در کنار شما میباشد. همچنین خدماتی مانند مشاوره و کمک به شما برای انتخاب نوع درب شیشه ای براساس نیاز شما  ارائه میدهد.

نمایندگی درب شیشه ای ایران هندریل توانسته تا به امروز همواره رضایت مشتریان خود را به عنوان سابقه ای  ارزشمند با خود همراه داشته باشد و این نکته را نیز بدانید که  اهداف مدیران متعهد و تیم مجرب ایران هندریل  بر تشخیص نیازهای مشتریان و ارائه خدمات و محصولاتی با کیفیت و با مناسب ترین قیمت  مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به شما عزیزان میباشد. برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای رنگی کلیک کنید.

فروش درب شیشه ای

منطقی به نظر میرسد که بسیاری از صاحبان خانه‌ انواع درب های شیشه‌ای را ترجیح می‌دهند تا بتوانند از هزینه نصب مناسب و مناظر زیبای طبیعت در سپیده‌دم یا افق شهری پر جنب و جوش در شب استفاده کنند.همانطور که میدانید این درب ها مفید هستند، اجازه ورود به فضای باز را می دهند و تقریباً نیاز هر فضای باز  برای مهمانی ها هستند برای افرادی که در اقلیم های مختلف زندگی می کنند و همچنین برای صاحبان خانه هایی که به دنبال تغییراتی در خانه های خود هستند،استفاده از درب های شیشه ای راه حلی ایده آل است.

امروزه به دلیل استقبال بالای مردم از درب های شیشه ای،خرید بالای آن و میزان مصرفی بودن آن در اکثر خانه ها فروش درب شیشه ای نیز به مرتبه بالایی رسیده است. به روزترین قیمت خرید میز شیشه ای را از کارشناس فروش ایران هندریل بخواهید.

ویژگی های درب شیشه ای

درب های شیشه ای یک راه ایده آل برای ایجاد تعریف و حفظ حریم خصوصی است در حالی که اتاق شما را روشن و مطبوع نگه می دارد. با درب شیشه ای، مزایای طبیعی مواد باعث باز بودن بیشتر می شود که همچنان می تواند با استفاده از انواع مختلف شیشه حریم خصوصی را حفظ کند.

درب های شیشه ای پلی بین فضای باز و داخل ساختمان ایجاد می کنند. آنها مناظر زیبایی را ارائه می دهند و اجازه می دهند نور خورشید در سراسر خانه جریان یابد. طبق نتایجی، نور خورشید به تقویت یک ماده شیمیایی در مغز به نام سروتونین کمک می کند. این ماده شیمیایی به شما انرژی بیشتری می دهد، تمرکز شما را بیشتر می کند و به شما کمک می کند آرام بمانید.

سازندگان درب اصطلاحات خاصی برای تعریف قطعات درب شیشه ای دارند. یک درب شیشه ای از ۲ قسمت اصلی یعنی شیشه و فرم ساخته شده است. درب های شیشه ای در هر قسمت از خانه محبوب هستند و بیشتر سبک های درب شیشه ای به عنوان درب داخلی و خارجی استفاده می شوند.

فواید درب شیشه ای

همانطور که میدانید درب های شیشه ای نوع خاصی از درهای خارجی هستند که به طور کامل یا عمدتاً از شیشه ساخته می شوند. این سبک ساخت و ساز منحصر به فرد در مقایسه با سایر موادی که معمولاً برای درهای خارجی استفاده می شود، تعدادی مزایا و معایب مشخصه را به درهای شیشه ای می دهد. درک آنچه درب های شیشه ای ارائه می دهند می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا درب های جایگزین مناسب برای خانه شما هستند یا خیر. خرید شیشه دود بند از iranhandrile.com

در این بخش از مقاله شما را از فواید درب شیشه ای آگاه خواهم کرد:

نور طبیعی: بزرگترین و بارزترین مزیت نصب درب شیشه ای در خانه این است که با انجام این کار مقدار زیادی نور طبیعی در ورودی های خانه شما فراهم می شود که می تواند به گسترش بصری فضا کمک کند. این همچنین می‌تواند به روشن‌تر شدن اتاق‌هایی که پنجره‌های رو به خورشید ندارند کمک کند.

جذابیت زیبایی: یکی دیگر از مزایای مرتبط با انتخاب شیشه به عنوان ماده اصلی برای درهای بیرونی، این واقعیت است که آنها را می توان به راحتی در طیف گسترده ای از الگوها و رنگ های مختلف سفارشی کرد. علاوه بر این، مات بودن درب‌های شیشه‌ای شما را می‌توان تغییر داد تا بتوانید از یک پنل زیبا و سفارشی لذت ببرید که نور طبیعی زیادی را وارد می‌کند، اما به اندازه‌ای مات است که از نقض حریم خصوصی شما توسط چشمان کنجکاو جلوگیری کند.

تعمیر و نگهداری کم: یکی دیگر از مزایای کلیدی مرتبط با درب های شیشه ای این واقعیت است که تمیز کردن و نگهداری آن ها بسیار آسان است. بر خلاف چوب که مستعد تاب خوردگی، پوسیدگی و حتی هجوم آفات است، و فلز که می تواند در طول زمان زنگ بزند و خورده شود، شیشه در برابر بیشتر عوامل محیطی مصون از آسیب فیزیکی واقعی است و به راحتی می توان با استفاده از پاک کننده های مخصوص شیشه تمیز کرد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با شیشه رومیزی ، شیشه رنگی و شیشه سفید کلیک کنید.

معایب درب شیشه ای

امنیت: بزرگترین ایراد درب شیشه ای این واقعیت است که به طور طبیعی بسیار شکستنی است، به این معنی که اگر به دنبال گزینه ایمن درب جلو یا جانبی هستید، درب های شیشه ای انتخاب ایده آلی نیستند. حتی درهایی که از شیشه مخلوط و مواد دیگر ساخته شده‌اند، چندان مطمئن نیستند، زیرا قسمت شیشه‌ای درب به راحتی شکسته شده و قفل باز می‌شود.

عایق: یکی دیگر از اشکالات نصب درب هایی که به طور کامل یا عمدتاً از شیشه ساخته شده اند، این واقعیت است که در جلوگیری از انتقال حرارت بین داخل و خارج خانه شما موثر نیستند. این بدان معناست که درب های شیشه‌ای می‌توانند در طول سال نسبت به درهای فلزی، چوبی یا کامپوزیت با طراحی مشابه، فشار ایجاد کنند و بار بیشتری را بر سیستم  شما وارد کنند.

موارد مصرف درب شیشه ای

در منزل

درب های شیشه ای را می توان به عنوان جایگزینی برای درب های اصلی چوبی قدیمی استفاده کرد. پس از جایگزینی درب های چوبی با درب های شیشه ای، خانه حس مدرن تری پیدا می کند. فضا نیز بسیار بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد

در اتاق خواب

داشتن درب های شیشه ای  برای اتاق خواب نیز  می تواند در بزرگتر نشان دادن اتاق کمک کند. با افزایش جریان نور، اتاق روشن تر به نظر می رسدو درهای کشویی شیشه ای برای خانه ها به حفظ فضا در اتاق خواب های کوچک کمک می کند. آنها مکملی شیک و زیبا برای هر خانه ای هستند.

در آشپزخانه

کابینت‌هایی که دارای پنجره‌ها یا قفسه‌های زیاد هستند به دلیل باز بودن و نحوه قاب‌بندی کالاها در آشپزخانه محبوب هستند و آنها را در معرض نمایش قرار می‌دهند و در عین حال کاملاً در معرض دید قرار می‌گیرند. باز هم، اگر باز بودن در دکوراسیون خود را دوست ندارید، انواع مختلفی از شیشه برای انتخاب وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی رنگی کلیک کنید.

سوالات متداول درب شیشه ای

اجزای اصلی درب شیشه ای چیست؟

یک درب شیشه ای دو قسمت اصلی دارد، چارچوب و شیشه.  در واقع  قاب یا حاشیه در شیشه ای به قسمتی از در اطلاق می شود که از درب پشتیبانی می کند. در درب شیشه ای، قاب از شیشه ها یا لایت هایی نیز پشتیبانی می کند که قسمتی یا کل قسمت داخلی در را می پوشاند.

چه نوع شیشه ای برای درب مناسب است؟

شیشه ی حرارت دیده یا شیشه سکوریت که به آن شیشه مقاوم یا سکوریت نیز می‌گویند، برای پنجره‌ها و درهای خارجی بسیار مناسب است. به دلیل فرآیند تولید سریع خنک‌کننده، شیشه در برابر ضربه بسیار بادوام و انعطاف‌پذیر است و احتمال شکستن آن در هنگام شکستگی را کاهش می‌دهد.

آیا درهای شیشه ای ضد گلوله هستند؟

واقعیت این است که هیچ سیستم لعاب یا قاب امنیتی وجود ندارد که بتوان آن را 100٪ ضد گلوله در نظر گرفت و این در مورد درهای شیشه ای نیز صدق می کند. با این حال، درها و پنجره‌های مقاوم در برابر گلوله وجود دارند که سطوح مختلفی از حفاظت بالستیک را ارائه می‌دهند.

آیا درهای شیشه ای گران هستند؟

قیمت درب شیشه ای کشویی به طور متوسط ​​ به عواملی مانند  اندازه، تعداد پانل، نوع شیشه، برند و مواد بستگی دارد و همچنین شما باید  هزینه  نصب درب های شیشه ای  به عنوان یکی از عامل های مهم برای تعیین قیمت در نظر بگیرید.

آیا نفوذ در درب های شیشه ای راحت است؟

این را بدانید اگر چه درب های شیشه ای مناظر زیبایی را ارائه می دهند،دارای مزایای گوناگون نیز هستند امادرب های شیشه ای نیز بسیار مستعد نفوذ هستند و خطر امنیتی قابل توجهی را برای خانه ایجاد می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب های اتوماتیک شیشه ای، دربیشتر موارد  برای ورودی عمومی مکان هایی  مانند بانک ها، بیمارستان ها، هتل ها مغازه ها و… هستند.  فریم های درب های شیشه ای ساخته شده از استیل و آلومینیوم هستند‌. داشتن ریموت کنترل و قفل برقی یکی از برترین مزیت های درب های اتوماتیک شیشه ای است که از طریق آن میتوانید درهارا به راحتی قفل کنید و سطح امنیت ملک خود را افزایش دهید.

همان طور که خواندید، درب های شیشه ای یکی از زیباترین و منحصر به فردترین درب ها برای مدرن سازی و روشن کردن خانه خود میباشد. درب های شیشه ای با ظاهر و امکان طراحی متنوع در عین زیبایی و جذابیت بصری، بسیار کاربردی هستند و شما میتوانید از آن ها برای خانه، آشپزخانه، باغ یا پاسیو، پارکینگ و حتی در ملک کاری خود استفاده کنید.

من در این مقاله سعی کردم ویژگی های درب های شیشه ای و برخی از ویژگی آن را بررسی کنم اما در مقابل با دانستن‌ مزایای آن معایب آن اعم از امنیت پایین، گران بودن آن نسبت به بقیه درب ها، هنگام خرید آن فراموش نکنید. درب های شیشه ای همانطور که گفته شد دارای انواع مختلفی میباشند که هر کدام میتواند مزایا و معایبی نیز داشته باشد. تشکر می‌کنم از شما که تا اینجا با من همراه بودید و به خواندن این‌مقاله ادامه داده اید.

امیدوارم از مطالب ارائه شده استفاده ی لازم را برده باشید و بتوانید بهترین نوع درب شیشه ای را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

پیمایش به بالا