شیشه رومیزی رنگی

مستحضرید که‌رنگ‌ها می‌توانند تاچه اندازه روی روحیه افراد تاثیر بگذارند؛ رنگ‌های گرم متنوع که هم شاد و زیبا هستند؛ انرژی مثبت شما را افزایش می‌دهند و سبب تحرک و شادابی خواهند شد و بالعکس رنگ‌های سرد و ملایم سبب ایجاد حس آرامش می‌شوند. درکل این به معنای این است که رنگ‌ها در زندگی ما نقش موثری دارند. بنابراین با استفاده از شیشه رومیزی رنگی می‌توانید تغییرات مثبتی در دکوراسیون و درنتیجه در محیط خانه و خانواده به‌وجود بیاورید. توجه به‌ دکوراسیون داخلی و استفاده از دکورهای چشمگیر و خوش‌رنگ بعلاوه‌ اینکه برای ایجاد محیطی جذاب و مدرن به شما کمک می‌کند؛ یک خانه دوست‌داشتنی با مجموعه‌ای از حس‌های ناب و آرامش بخش برایتان به‌ارمغان خواهد آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه مشکی ، شیشه لمینت و شیشه کابینت کلیک کنید.

شیشه رومیزی رنگی چیست؟

شیشه در نوع رومیزی، در واقع مدلی از شیشه است که در روی انواع گوناگونی از میزها قرار گرفته می‌شود و در رنگ های مختلف هم تولید می‌شوند.

اگر که از تمیز کردن میز های چوبی و گذاشتن زمان بسیار برای انجام این کارها خسته‌ هستید و یا اینکه زیبایی کنده کاری های میز با پهن کردن سفره و رومیزی های پارچه ای پوشیده می‌شود؛ وقت آن رسیده است تا میز زیبای خود را با شیشه رومیزی رنگی و زیبا تزئین کنید.

شیشه میرال چیست ؟

شیشه رومیزی رنگی از محصولات ویژه‌ی بازار می‌باشد که توانسته است با ترکیب رنگ هایی که دارد حس خاص و فوق‌العاده ای در فضا به وجود آورد. درحال حاضر معماران و طراحان دکوراسیون داخلی به این نتیجه رسیده اند که ترکیب رنگ ها در حالی که با شیشه آمیخته شده باشند؛ به حس آرامش موجود کمک می‌کنند. شیشه رومیزی رنگی در مقابل حرارت مقاوم می‌باشند و در دمای 600 درجه سانتی‌گراد حرارت داده شده تا ضد حرارت و ضد ضربه شوند. همه‌ی این امور این شیشه‌ها را به محصولات خاصی تبدیل می‌کنند که فضای داخلی را از منظر امنیت و زیبایی برای همیشه تغییر دهد.

انواع شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی طیف رنگی بسیار وسیعی دارد. از شیشه رنگی می توانید در طراحی فضای داخلی یا خارجی استفاده کنید. از شیشه لاکوبل می توانید با عنوان شیشه رومیزی و شیشه حمام و پارتیشن شیشه ای و آشپزخانه ها و غیره استفاده کنید.

عمدتاً شیشه های رنگی سه دسته اصلی دارند:

یک) شیشه های رنگی براق (یا لاکوبل)

دو) شیشه های رنگی مات (یا متلوکس)

سه) شیشه های رنگی متالیک (یا متلاک)

شیشه های رنگی در انواع دیگری وجود دارند. مانند:

یک) شیشه لمینت رنگی

دو) شیشه چاپ دار یا اسپندرال

سه) شیشه رنگی متلکس

چهار) شیشه مات

پنج) شیشه سندبلاست

شش) شیشه فوتولمینیت

هفت) شیشه طرح شکسته

قیمت شیشه رومیزی رنگی

پروسه تولید لاکوبل خیلی زمان‌ بر می‌باشد، چراکه ابزار خورده و در دستگاه چاپ قرار می‌گیرد. بنابراین نوع ساده‌ ی آن قیمت کم‌ تری داشته است. پس از انتخاب شیشه‌ ی مورد نظر خودتان، نوبت خواهد رسید به ابزار دور آن، که ترجیحا بستگی به خریدار جهت زیبایی و امنیت اطراف آن ابزار می‌خورد. هزینه‌ ی انجام این کارها به قیمت محصول اضافه خواهد شد. اندازه‌ ی شیشه هم رابطه مستقیمی با هزینه‌ های خرید شیشه رومیزی رنگی دارد و با افزایش ابعاد، قیمت بالا می‌رود. نکته قابل توجه دیگر این است که طرح‌ دار بودن شیشه از عواملی می‌ باشد که روی قیمت تاثیرگذار است. گفتنی است که شیشه رنگی قیمت ثابتی ندارد و فاکتورهای مشخصی در نحوه محاسبه آن تاثیر می‌گذارد؛ از جمله:

یک) ضخامت

دو) ابزار زدن

سه) ابعاد

چهار) رنگ

پنج) جنس و کیفیت

شش) الگوی طراحی

هفت) نوع برش

هشت) نوع رنگ به کار رفته در آن

نه) طرح شیشه

ده) ضد باکتریال بودن

نمایندگی شیشه رومیزی رنگی ایران هندریل

نمایندگی شیشه‌ رومیزی رنگی ایران هندریل در زمینه‌ی تولیدات شیشه با قابلیت های مختلف بیش از حدود سی سال سابقه و تجربه دارد. نمایندگی ایران هندریل با به کارگیری ابزارآلات و ماشین آلات ایتالیایی آپدیت و منحصر به فرد و بهره بردن از پرسنل حرفه‌ ای تلاش کرده تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش به سزایی در حوزه‌ی نرده و پارتیشن شیشه‌ ای ایفا نماید. درحقیقت محصولات نمایندگی ایران هندریل به طراحی اصولی و سفارشی سازی نمودن کارهایش معروف است.

قیمت خرید شیشه سکوریت بالکنی ، شیشه ضد گلوله و شیشه سکوریت مغازه را از ایران هندریل بخواهید.

فروش شیشه رومیزی رنگی

بایستی گفت که فروش شیشه رومیزی رنگی معمولاً در بیشتر شرکت ها در پایتخت رایج است؛ نکته قابل توجه این است که وقت خرید شیشه رنگی رومیزی خوب بایست مسائلی را حتما مد نظرتان داشته باشید. اینکه شیشه‌ ها را در ضخامت‌ شش تا بیست میلی متری می‌توان تولید کرد. هر چقدر ضخامت آن زیاد باشد، استحکام بیش‌ تری هم خواهد داشت و در نهایت قیمت آن بالا می‌رود. این کاملا به سفارش شما بستگی دارد. حجم سفارشات این شیشه به جهت ظاهر شیک و مدرن آن بالا است و طرفداران خاصی پیدا کرده است. اگر شیشه را برای محیطی لازم دارید‌ که امنیت یا طرح آن اهمیتی نخواهد داشت، می‌توانید از ضخامت کمتر آن استفاده کنید تا در هزینه‌ ها صرفه‌ جویی شود.

ویژگی‌های شیشه رومیزی رنگی

این متریال شیشه ای ویژگی‌های وسیع و مثبتی را شامل می‌شود. پیش تر گفتیم که شیشه‌ های رنگی را می‌توانند در اشکال گوناگون برش بدهند و متناسب با نیاز شما آن را درست می‌کنند. این مدل شیشه‌ها به طور خام و سکوریت و نشکن تولید می‌شوند. در ادامه مقاله ویژگی‌های دیگر این محصول را خدمتتان عرض خواهیم کرد.

یک) ضد رطوبت بودن 

شیشه رومیزی رنگی هیچ روزنه‌ای نداشته و آب نمی‌تواند در آن نفوذ نماید. همین ضد آب بودن آن، بعلاوه اینکه به میکروب‌ها جایی برای رشد نمی‌دهد، باعث افزایش طول عمر شیشه هم می‌شود.

دو) سبک و قابل حمل

وزن این شیشه‌ها کم است و حمل و نقل آن آسان‌ترین ممکن می‌باشد. البته شایان ذکر است که وزن شیشه به تعداد لایه‌های آن هم وابسته است و هرچقدر لایه‌های آن زیاد باشد، وزن آن سنگین‌تر خواهد شد. ولی به صورت کلی وزن بسیاری ندارد و جا به جایی آن آسان و بدون مشکل برایتان است.

سه) چشمگیر بودن 

جهت افزایش جذابیت فضا، شیشه رومیزی رنگی گزینه‌ای منحصر به فرد است. هنگامی این سبک روی میز چوبی یا فلزی هم قرار گیرد؛ طرح میز را برجسته‌تر نشان خواهد داد.‌ برای داشتن یک دکوراسیون بی‌نقص بهتر این است، رنگ شیشه را با مبلمان ست نمایید تا جلوه‌ی بصری فضا افزایش پیدا کند. استفاده نمودن این محصول به علت شفافیت و نحوه‌ی انعکاس نوری که از خود می‌دهد، فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد‌. اگر که در فضاهای کوچک این شیشه را قرار بدهید؛ علاوه بر اینکه محیط دلباز تر می‌شود، آن را دلنشین‌تر هم خواهد کرد.

چهار) نصب آسان و سریع 

از ویژگی مهم دیگر این محصولات نصب آسان آن‌ها است. حتی خودتان به تنهایی هم قادر هستید آن را در محل مورد نظر قرار بدهید. یعنی هنگامی که جهت نصب احتیاج به ابزار مخصوصی ندارید؛ می‌توانید آن را به آهستگی روی میز جای گذاری نمایید.

پنج) دوام و استحکام بالا

پروسه آماده سازی شیشه رومیزی رنگی به صورتی می‌باشد که تحت دمای بسیار تولید و بعد طی مرحله‌ای ویژه، به سرعت خنک می‌شود. این روش باعث استحکام محصول می‌شود و آن را در برابر شکستگی و هرگونه خط و خش مقاوم می‌سازد و به این آسانی‌ آسیب پذیر هم نیست. این شیشه‌ها برای ادارجات مناسب می‌باشند که زیاد از خودکار استفاده می‌شود و میزهایشان در معرض خط و خش است.

شش) بزرگ‌ جلوه دادن محیط

اشخاصی که خانه کوچکی داشته‌اند، اصولاً دنبال راه‌کارهایی می‌باشند که فضا را وسیع‌تر جلوه بدهند. شیشه رومیزی انتخاب خوبی است. زیرا که به جهت شفافی و روشن بودن، خانه شما را بزرگ‌تر نشان خواهد داد. استفاده از شیشه به روی میز چوبی هم دکوراسیون شما را جذاب‌تر می‌کند چون زیبایی چوب را چند برابر خواهد کرد.

هفت) نگهداری و نظافت راحت

شیشه رومیزی رنگی مستعد گرد وغبار می‌باشد، ولی ولی به راحتی با یک دستمال مرطوب هم می‌توانید آن را تمیز کنید. در صورت کثیف شدن احتیاجی به استفاده نمودن از محصولات پاک کننده نیست. درخشندگی این مدل شیشه به حدی می‌باشد که به مرور زمان مات هم نخواهد شد. جای نگرانی نیست!

هشت) ضد باکتریال بودن

گفتنی است که از خصوصیات ارزشمند شیشه غیر قابل نفوذ بودن آن می‌باشد که سبب شده به عنوان یک محصول ضد باکتری در مکان‌هایی که احتیاج به رعایت بهداشت دارند باشد، همچنین سبب شده مورد استقبال افراد قرار بگیرد. اصولاً طبق سفارش مشتری در کارخانه هم یک لایه ضد باکتری به سطح شیشه اضافه می‌کنند.

نه) لمینت کردن

برای بالا بردن ایمنی و مقاومت در مقابل ضربه و فشار، شیشه رومیزی رنگی را لمینت می‌نمایند؛ تا در صورتی که شکست دچار ریزش نشود. بد نیست بدانید که جنس لمینت از فایبر گلاس است و موجب دوام بیش‌تر رنگ پشت شیشه می‌شود.

فواید شیشه رومیزی رنگی

یک) نمای مدرن و شیک 

یک میز شیشه رومیزی رنگی همه سبک های طراحی داخلی مدرن را کامل می­‌کند و همچنین ظرافت را به یک اتاق پذیرایی اضافه می‌نماید. شما خواهید توانست شیشه را با چوب، چرم و کروم و… مبلمان شیشه ای ترکیب نمایید تا ظاهری متعادل ایجاد کند.

دو) افزایش جذابیت

سرمایه گذاری در یک میز شیشه ای زیبا سبب جذابیت بصری اتاق ناهار خوری شما خواهد شد. این رنگ و طرح و زیبایی مواد اولیه فلز یا چوب را برجسته می نماید، که دکوراسیون شما را یک لول بالا می­ برد. شیشه به جهت شفافیت، اصلا بر جذابیت اتاق شما سایه نخواهد انداخت. میزهای شیشه ای بایست با مبلمان منزل شما ست بشوند تا کاملاً دید خوبی داشته باشند. مثلا یک فرش چشمگیر زیر میز شما جلوه‌ی فوق‌العاده خاصی به اتاق پذیرایی‌تان می‌دهد. شیشه لومینسانس به علت شفافیت و نحوه‌ی پخش نور در یک اتاق معروف می‌باشد. فوری اتاق شما را روشن خواهد کرد و فضای خوبی ایجاد می­‌کند. اما اگر شما یک اتاق پذیرایی خیلی بزرگی ندارید که نور طبیعی و کافی دریافت بکند، یک میز شیشه ای قادر است یک افزودنی خاص باشد چراکه فضا را بزرگ‌تر و گسترده تر نمایان می­‌کند.

سه) تطبیق پذیری آن

میزهای شیشه ای طیف وسیعی از الگوها و سبک در مقایسه با سایر وسایل دارند. بعضی از میزهای شیشه ای مواد اولیه متفاوتی مثل آهن، کروم و چوب دارند. از آنجایی که شیشه همواره بی رنگ نیست، آن را به هر رنگی که بخواهید می‌توانید رنگ نمایید. بعلاوه این شیشه را به اکثر اشکال ممکن برش هم می‌شود داد. پس بنابراین، همواره می­ توانید میز شیشه ای سفارشی مناسب با نیاز و ترجیح خودتان تهیه نمایید.

چهار) دوام

اگر دنبال چیزی با دوام برای اتاق خود می‌باشید، یک میز شیشه ای رنگی می­ تواند انتخاب عالی باشد. گفتیم که شیشه های مقاوم در دمای بالا به تولید می‌رسند و تحت شرایط تکنولوژیکی ویژه‌ای سردشان می‌کنند. این سبب می­ شود شیشه تولید شده‌ی شما در مقابل هر آسیبی مانند خط و خش مقاوم عمل کند.

پنج) تمیز نمودن و نگهداری

تمیز کردن آن آسان است و نگهداری یک میز شیشه ای بسیار آسان تر می‌باشد. شما فقط مرتب آن را با یک پارچه مرطوب پاک نمایید تا حالت لک رویش نداشته باشد. در صورت هر کثیفی دیگر، یک پاک کردن ساده شما کافی خواهد بود.

شش) افزایش محیط

این میزها در هر اتاقی که باشند آن اتاق را بزرگ‌تر از چیزی هست نشان خواهند داد. شیشه سبب ایجاد توهم می­ شود که فضای اتاق شما را وسیع تر و یا همان بزرگ‌تر نشان می­ دهد. با ویژگی شفافیت آن، میهمانان تصور خواهند کرد که خانه شما مساحت بزرگی دارد. این سبب شده که میزهای شیشه رنگی برای اتاق های کوچک ایده آل باشند. همچنین گیرایی مبلمان چوبی را افزایش می­ دهند. مستحضرید که میزهای مدرن شیشه ای بیش‌تر از چوب ساخته شده‌اند. این به این دلیل می‌باشد که شیشه و چوب مکمل هم هستند. شیشه زیبایی چوب را برجسته می­‌نماید و بلعکس. ترکیب شیشه و چوب جذابیت و مغناطیس به وجود می‌آورد. تعمیر و نگهداری کمی­ هم داشته است.

برای کسب اطلاعات در رابطه با شیشه رومیزی ، شیشه رنگی و شیشه سفید کلیک کنید.

معایب شیشه رومیزی رنگی

شیشه های رنگی مستعد گرد و غبار و اثر انگشت و لکه می‌باشند که اگر به صورت منظم تمیز نشوند زیباییش را از بین برده و نشان نخواهد داد. گفتنی است که کمی کثیفی یا غذای ریخته شده روی میز ناهار خوری شیشه ای خیلی قابل توجه می‌باشد. لکه ها را باید مستقیما پاک نمایید تا مجبور نشوید برای انجام این کار بعدها تلاش اضافه‌ای نمایبد. مقدار کثیری جوش شیرین را در آب گرم حل کنید و محلول را روی سطح میز تمیز نمایید. توصیه می‌کنیم که غذاها و نوشیدنی داغ را روی لبه های کناری یا چوب های مخصوص قرار بدهید تا از ایجاد علامت جلوگیری بشود.

یک) کفپوش بی عیب و نقص

درواقع رومیزی های شیشه ای شفاف می‌باشند؛ همه چیز در زیر میز قابل مشاهده می‌باشد. به همین جهت داشتن کفپوش جذاب از نظر بصری ضروری و لازم می‌باشد. سعی نمایید صندلی های ناهار خوری را همواره در وضعیت مناسب نگه بدارید تا تاثیر مثبتی را برای بازدیدکنندگان بر جای گذارید. ممکن می‌باشد قادر نباشید مقدار زیادی در دکوراسیون خانه سرمایه گذاری نمایید. تنها مطمئن بشوید که اتاق پذیرایتان پیش از افزودن یک میز شیشه ای احتیاجی به تغییر در کف و فضای داخلی نداشته است.

دو) شکنندگی

از بزرگ ترین معایب شیشه رومیزی شکنندگی آن‌ها می‌باشد، چرا که هنگامی که سطح آسیب ببیند، ظاهر اولیه آن دشوار خواهد شد. جهت همین منظور، توجه بیش‌تری به خرج بدهید تا آسیبی نبیند و یک وقت خراشیده نشوند. گرچه شیشه کاملا محکم می‌باشد، ولی به اندازه‌ی سنگ یا چوب دوام و استحکام ندارد. هیچ وقت چیز سنگینی روی آن قرار ندهید یا ظروف یا نوشیدنی های داغ را روی میز نگذارید تا از شکستگی‌های دائمی جلوگیری بشود.

سه) وجود خطر

میز ناهار خوری شیشه ای رنگی وقتی بشکند می­‌تواند خطری برای کودکان و حیوانات خانگی به حساب آید. لبه های تیز می‌تواند به رهگذران صدمه وارد کند، پس بنابراین به دلایل ایمنی، بهتر می‌باشد روی میزهای بیضی شکل یا گرد بدون لبه های تیز سرمایه گذاری نمایید. روکش شیشه ای ایمن ترین گزینه می‌باشد چون کم‌ترین احتمال شکستن را دارد. برای  جلوگیری لازم از آسیب رسیدن به شیشه از زیراندازها و پلاک های چوبی استفاده نمایید. وابسته به نوع شیشه استفاده شده، شیشه رومیزی رنگی گران قیمت ساخته شده از شیشه گرانی هستند. شیشه های مقاوم نسبت به سایر مصالح هزینه بالاتری دارند؛ اما یک انتخاب عالی می‌باشد، زیرا از نظر شیمیایی و حرارتی جهت جلوگیری از شکستگی پیشنهاد می‌شوند. 

چهار) نظافت

میزهای شیشه رنگی حس درجه یک یا مدرنیته را به دکوراسیون داخلی خانه شما می‌دهند. با همه این حال، به نظر خواهد رسید که داشتن آن ها بها دارد، یعنی تعمیر و نگهداری از آن را به همراه خواهد داشت. نگهداری شیشه رومیزی رنگی قطعاً چالش برانگیز می‌شود، چرا که اصولاً بیش‌تر از روکش های چوبی و یا سرامیکی به توجه احتیاج دارند.

موارد مصرف شیشه رومیزی رنگی

یک) شیشه رومیزی رنگی جلو مبلی  

دو) شیشه رومیزی رنگی تلویزیون

سه) شیشه رومیزی رنگی اداری

چهار) شیشه رومیزی رنگی ناهارخوری

پنج) شیشه رومیزی رنگی طرح دار

شش) شیشه رومیزی رنگی کریستال

هفت) شیشه رومیزی رنگی گرد

هشت) شیشه رومیزی رنگی حکاکی شده

نه) شیشه رومیزی رنگی آشپزخانه

ده) شیشه رومیزی رنگی هوشمند

شیشه رومیزی رنگی دارای سبک و ظرافت خاصی است و در کل ظاهر فضا را به زیبایی تغییر می‌دهند. ولی از آنجا که شیشه ظریف می‌باشد؛ بایست مراقبت بیش‌تری انجام گیرد. پیش از خرید یک میز شیشه رنگی برای خانه بهتر است معایب و مزایای آن را بررسی کنید؛ در این مقاله هرآنچه که قبل از خرید یک شیشه رومیزی رنگی باید آن را بدانید را به شما گفتیم.

پیمایش به بالا