میز شیشه‌ ای

درحال حاضر رشد علم و صنعت ساخت سبب شده که شیشه‌های مختلفی با ضخامت کم تولید شده و به عرضه برسند؛ این موضوع از این نظر حائز اهمیت می‌باشد که طراحی شیشه گستره‌ای دارد و ظرافت کار زیاد می‌شود. تمامی این موارد درحالی رخ خواهد داد که چون تحمل شیشه به طور خاصی بالا رفته است دیگر تقریباً در همه‌ی امور می‌توانیم از آن استفاده کنیم. درحقیقت امروزه استفاده از میزهای شیشه ای تنها منتهی به سازگاری با طراحی دکوراسیون داخلی محیط می‌باشد؛ زیرا استقامت شیشه به شکل فوق‌العاده بالاتر رفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه مشکی ، شیشه لمینت و شیشه کابینت کلیک کنید.

اگر شما هم مانند باقی افراد درباره‌ی هماهنگی رنگ‌ها و چالش‌های گوناگون پیرامون و دیزاین کردن محیط روبه‌رو هستید، و حتی قصد دارید همه‌ی افراد را راضی کنید و از طرفی اطمینان حاصل کنید که طراحی محیط اطراف شما استاندارد باشد؛ تنها کار استفاده از وسایل شیشه‌ای می‌باشد. وسایل شیشه‌ای مثل میز شیشه ای به راحتی با هر محیطی سازگار می‌شود.  

میز شیشه ای چیست؟

مدتی شده که میزهای شیشه ای مثل میزهای چوبی با ارائه‌ی استاندارد و کیفیت خوب به بازار راه خود را پیدا کرده‌اند و جایگاه و محبوبیت خودشان را به دست آورده‌اند. اگر نمی‌خواهید میز چوبی را انتخاب و اولویت قرار دهید، گزینه های دیگری مانند پلاستیک و شیشه وجود دارد.

اگر شما هم طرفدار سبک‌های مدرن و خاص در دکوراسیون خانه می‌باشید؛ نباید استفاده از لوازم شیشه‌ای را فراموش کنید یا از قلم بیاندازید. درواقع شیشه به علت شفافیتی که داشته، حسی از سادگی در حین مدرنیته را در فضای خانه القا می‌نماید. وسایل شیشه‌ای ازجمله میز آرایش، کنسول، میز غذاخوری برای افرادی که قصد این را دارند تا حال‌وهوای جدیدی به خانه شان بیاورند، حایز اهمیت ترین انتخاب ممکن است. در ادامه مقاله به بررسی انواع میزهای شیشه ای اشاره خواهیم کرد. 

گفتنی است که همه‌ی انواع میزهای شیشه‌ای حال‌وهوایی ساده و مدرن دارند، اما سبک شیشه های مختلف از خلاقیت‌های تازه و جذاب در تولید میز شیشه‌ای بوده است. تنوع مات و شفاف در انواع میزهای شیشه‌ای قطعا حق انتخاب را برای سلیقه‌های مختلف بالا برده است. شیشه میرال چیست ؟

انواع میز شیشه‌ ای

شایان ذکر است که میزهای شیشه ای را می‌توانید در هر نوع طرح و فضایی در زیر مجموعه‌ای از دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان استفاده کنید.

یک) میز شیشه ای اداری

میز جزؤ لوازم ضرروری اداره است که مدیران شرکت و یا سازمان های بزرگ جهت شیک کردن محیط کاری و اداری خود به دنبال مبلمان و میز های مدرن هستند. گفتیم که از بروزترین مدل های میز میز های شیشه ای می‌باشند که هم می‌توانند متنوع باشند و همچنین جای خود را به میز های چوبی داده‌اند. این مدل میز ها درطرح و رنگ های مختلف تولید می‌شوند و به دست شما می‌رسند.

دو) میز شیشه ای مغازه

این مدل درواقع کاربرد میز پیشخوان دارد و بایستی این را در نظر بگیرید که شیشه ی آن بایست شفاف باشد و موج نداشته باشد؛ تا جلوه ی زیبایی بگیرد و به آسانی اجناس مغازه از پشت میز قابل دیدن باشد.  به این نکته توجه خرج دهید که از نوع شیشه لمینت جهت میز طلا فروشی ها استفاده می‌شود. برای اجناسی که قیمت بسیاری نداشته‌اند استفاده از شیشه سکوریت هم مناسب و کافی است.

قیمت خرید شیشه سکوریت بالکنی ، شیشه ضد گلوله و شیشه سکوریت مغازه را از ایران هندریل بخواهید.

سه) میز شیشه ای جلو مبلی

شما جهت ایجاد فضای بهاری در دکوراسیون خانه‌تان بهتر است از شیشه با پایه های چوبی استفاده نمایید. با مدل های پایه هم می‌توانید سبک مدرن و کلاسیک لازم را درست کنید.

میز شیشه‌ی جلوی مبلی قطعاً جلوه ی زیبایی به مبلمان می‌دهد و شیشه های این نوع مدل میز همانطور که قبل تر گفتیم در انواع رنگ های شفاف یا برنز و همچنین سند بلاست تولید و استفاده می‌شود. بغیر از چوب، پایه‌های مورد استفاده در این مدل میزها می‌توانند از نوع استیل یا فلز هم باشند.این بستگی به انتخاب شما دارد.

چهار) میز ناهارخوری شیشه ای

این میزها هم مخصوص افرادی که به دنبال میزهای مدرن با طرح آشپزخانه خانه شان می‌باشند هم مناسب است. این یک انتخاب محبوب می‌باشد.

اگر خانه پر رفت و آمد و شلوغی دارید و به صورت مداوم از مهمانان پذیرایی می‌نمایید، داشتن این مدل میز شیک که بتوانید باآن نیازهایتان را برآورده کنید و همچنین جلوه و سبک زیبایی به خانه بدهد حایز اهمیت است.

البته نکته تمایز در نوع سبک میزهای شیشه‌ای هنگامی که صحبت از میزهای آشپزخانه شیشه ای بشود حتماً نوع پایه آن می‌باشد.

در انتخاب نمودن پایه به محکم بودن آن اهمیت دهید و اطمینان کسب کنید که مستحکم باشد تا بتواند بار سنگینی که بهش وارد می‌شود را از طرف شیشه تحمل کند.این نوع از میز ها در ارتفاعی حدودا 46 تا 76 از سطح زمین قرار می‌گیرند. درواقع استفاده از شیشه برنز جهت این نوع مدل و کاربرد انتخاب فوق‌العاده‌ای است. تبریک می‌گویم! 

خرید شیشه دود بند از iranhandrile.com

قیمت میز شیشه‌ ای

قیمت میزهای شیشه ای به عوامل متعددی بستگی دارد. به این صورت که در ساخت میزهای شیشه ای ضخامت شیشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. زیرا که چیزی به‌جز شیشه در تولید آن ها استفاده نمی‌شود. درواقع سنگینی وزن همه‌ی وسایل روی میز به شیشه وارد می‌شود؛ پس این موضوع از مهم ترین دلیل متغییر بودن قیمت میز شیشه‌ای است. در کشورهای اروپایی از میز شیشه ای جهت تزیین فضاهای داخلی ساختمان استفاده زیادی می‌نمایند. برای مثال در شرکت اپل و مایکروسافت که میزهای اداری‌شان هم تمام شیشه تولید می‌شود. ابزارهایی که برای لول زنی به کار می روند، هم موثر می‌باشند. 

بدون شک شیشه هایی با جنس مرغوب قیمت بالاتری خواهند داشت.گفتنی است که در میان میزهای شیشه‌ای، میز جلو مبلی جزؤ پرفروش‌ترین میزها به حساب آمده‌اند…

نمایندگی میز شیشه‌ای ایران هندریل

نمایندگی میز شیشه‌ای ایران هندریل با بیش از سی سال تجربه در زمینه‌ی تولید و اجرای نرده‌های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای سابقه‌ی درخشانی در صنعت کشورمان دارد. این شرکت توانسته است با اعتماد و همراهی مردم بیش‌تر از هزار پروژه‌ی معروف و موفق با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل بدهد که گفتنی است در سطح کشور در رقابت هستند و مورد تایید بسیاری قرار می‌گیرند.

نمایندگی ایران هندریل با به کارگیری از ابزارآلات و ماشین آلات ایتالیایی آپدیت و بهره بردن از پرسنل حرفه‌ای تلاش می‌کند تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش به سزایی در حوزه‌ی نرده و پارتیشن شیشه‌ای ایفا کند. محصولات نمایندگی ایران هندریل به طراحی اصولی، امنیت، کیفیت و سفارشی سازی کردن کارهایش اهمیت می‌دهد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با شیشه رومیزی ، شیشه رنگی و شیشه سفید کلیک کنید.

فروش میز شیشه‌ ای

امروزه تقریبا در بیش‌تر نقاط کشور فروش میزهای شیشه ای صورت می‌گیرد.هنگام خرید میز شیشه‌ای حواستان باشد که شیشه موج نداشته باشد و لک‌های ریز روی آن قرار نگرفته باشد؛ چون متاسفانه بعضی از فروشنده‌ها قیمت شیشه میز و قیمت شیشه رومیزی  را با قیمت پایین با شیشه های موج‌دار به مشتری عرضه می‌کنند.

در ادارجات و سازمان‌های مختلف ابعاد شیشه ‌نسبت به قیمت میز شیشه ای اداری برایشان مهم تر می‌باشد. از منظر بیمارستان‌ها نوع شیشه نسبت به قیمت میز شیشه‌ای تأثیرگذار می‌باشد. همچنین برای شرکت‌ها رنگ شیشه نسبت به قیمت میز شیشه‌ای و برای منازل شیک ضخامت و شکل و فرم شیشه نسبت به قیمت میز شیشه ای اهمیت دارد. درنهایت فروش میز شیشه‌ای طبق برآوردها پروسه ی عمیقی دارد.

ویژگی های میز شیشه‌ ای 

یک) طراحی زیبا شناسی

شیشه از ظریف ترین متریال ممکن است و آن‌ها تصویر فضا را در دفتر یا خانه که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد سبک خاص و چشمگیری منتقل می‌نمایند. درواقع میزهای شیشه‌ای به اتاق هایی که می‌خواهید آن را از هر نظر مجهز کنید سبک جدیدی می‌دهد.

دو) عملکرد و مقاومت

گرچه هنوز این تصور موجود است که شیشه نمی‌تواند مقاوم باشد، اما واقعیت اینجاست که خیلی بادوام و در برابر ضربات و خراش مقاوم است. اگر مدل‌های شیشه سکوریت را انتخاب کنید، ثباتی که ارائه می‌کنند باور نکردنی است؛ یعنی شکستن آن‌ها به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

سه) قابلیت ترکیب شدن با مواد دیگر

شفافیت شیشه‌ها آن را به یک ویژگی عالی برای طراحان در انتخاب رنگ مبلمان تبدیل کرده است. دقیقاً به علت رنگ خنثی آن می‌توانید آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و حتی جهت ایجاد محیط‌ هایی در سایه‌های گوناگون که خیلی هم آراسته به نظر نمی‌رسند، استفاده کنید.

چهار) تمیز کردن و مراقبت

نگهداری و تمیز نمودن شیشه کار آسانی است. در حقیقت فقط چیزی که به آن نیاز خواهید داشت یک محصول شیشه ای و یک پارچه برای تمیز کردن خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که شما دیگر نیاز به محلول های خاص گران‌ که برای تمیز کردن انواع چوب‌ها استفاده می‌کردید نخواهید داشت.

ترس از انتخاب میزهای شیشه ای برای دفتر کار بر اساس اعتقادی که سازندگان مبلمان قبلاً بر آن بودند تا حدودی قابل درک است. در حقیقت طرح‌های امروزی مبلمان شیشه‌ای مخصوص ادارات با تکنیک‌های خوب و جدیدی ساخته می‌شود که می‌توانند مقاومت را به خوبی ارائه بدهند و مسلما با کاری که برای آن طراحی شده‌اند سازگاری دارند. این درباره روکش هایی مثل آن‌چیزی که در مبلمان خانگی ارائه شده نیست!در خیلی از موارد آن‌ها شکل های گرد یا گوشه های منحنی می‌گیرند که افراد به گوشه های تیز آن برخوردی نداشته باشند. درباره‌ی میز اداری شیشه ای از این نظر جای نگرانی نخواهد بود؛ به همین علت می‌باشد که اگر فکر می کنید که یکی از این میزهای شیشه ای نیز از منظر زیبایی و یا از منظر کارایی می‌توانند برای شرکت مناسب باشند، توصیه می‌شود از تمامی مزایای آن مطلع شوید و در مقایسه با موارد قابل استفاده دیگر مطمئن شوید و سپس آن را سفارش بدهید.

فواید میز شیشه‌ ای 

میزهای شیشه ای، در یک کلمه شیک هستند و منجر به ظاهری زیبا می‌شوند. همانطور که قبلاً هم گفتیم؛ میزهای شیشه ای در بازار تحت تسلط طرح های چوبی، انتخاب زیاد آسانی نخواهند بود.

این به این معنی است که وقتی یک میز به اتاق غذاخوری خودتان اضافه کنید، فوراً برجسته خواهد شد و توجه مهمانان را به خودش جلب می‌نماید. درواقع سلیقه خوب شما و توجه به طراحی دکوراسیون داخلی به خوبی نشانگر این موضوع است.

به لطف میزهای شیشه ای در محیط، فضای جالبی ایجاد می‌نماید یا بسته به مدلی که قصد دارید انتخاب نمایید، ممکن است فضایی رسمی یا شیک‌تری ایجاد بکند.

گفتنی است که میزهای شیشه ای می توانند یک اتاق کوچک را ملایم و وسیع تر هم نشان بدهند.از آن جایی که این میزها جلوی دید بالای سطوح خود را نمی‌گیرند، یک میز شیشه‌ای در اتاق غذاخوری کوچک که پیش تر کمی تنگ به نظر می‌رسیده شگفت انگیز می‌باشد. این کار سبب می‌شود تمامی اتاق‌هایی که این میزها را دارند بازتر به نظر بیایند.

علاوه بر این ها، به جهت اینکه نور را به صورت موثری نسبت به باقی مواد منعکس می‌نمایند؛ یک صفحه شیشه ای قادر است روشنایی اتاق غذاخوری را با نور طبیعی افزایش بدهد. نکته حایز اهمیت این است که تمیز نمودن و نگهداری میز شیشه ای آسان است.

هنگامی که صحبت از میزهای ناهار خوری شیشه ای باشد، یکی از بهترین مزایای شیشه این می‌باشد که این ماده غیر متخلخل است؛ به این معنی که فقط نیاز به پاک کردن سریع دارند یا وقتی که چای شیرین چسبناکی روی سطح میز ریختید، تمیز کردن آن خیلی راحت و آسان است. در این راستا تنها چیزی که احتیاج دارید یک پارچه‌ی مرطوب است و میز شیشه ای شما در چشم بهم زدنی به حالت عادی زیبایش باز خواهد گشت. میزهای شیشه ای در انواع مدل‌های گوناگونی از سبک ها وجود دارند. 

تنها به این علت که کمی طاقت فرساتر و مستحکم تر از مدل های چوبی که تنوع کمی دارند هستند، البته به این معنی نمی‌باشد که میزهای ناهار خوری شیشه ای تنها در چند مدل محدود وجود دارند. کاملا برعکس، شما قادر هستید آن ها را در همه‌ی اندازه ها، اشکال و سبک ها پیدا کنید.

برای مثال میز ناهار خوری شیشه ای در یک اتاق مدرن تر یا معاصر انتخابی محبوب است. بسته به سبکی که انتخاب می‌نمایید، قادر هستید آن‌ها را در چیدمان متفاوتی قرار دهید. برای مثال، سبک پایه‌ها فقط می‌توانند به شما در تقویت نوع خاصی از دکوراسیون کمک کنند، مثل یک سبک شیک و تیره و یا سبک روستایی فرانسوی.

معایب میز شیشه‌ ای 

از معایب میزهای شیشه‌ای این است که بایست مرتباً تمیز بشوند. این واقعیت که میز ناهار خوری شیشه ای را می توانید به آسانی تمیز کنید هنوز یک خبر فوق العاده می‌باشد. با این حال، به جهت ماهیت سطوح بالای آن، مراقبت کنید چون که بایست بیش‌تر از میزهای چوبی تمیز بشوند. از اثر انگشت بگیرید تا نقطه‌های کدر، بیش‌تر سطوح شیشه ای آن‌ها را واضح تر از سطوح چوبی نشان می دهند.

البته این می‌تواند یک خطر جهت ایمنی بچه ها بوده باشد؛ میز ناهار خوری شیشه ای خیلی مستحکم و بادوام است، ولی حوادث همیشه امکان رخ دادن دارند. اگر بچه های غیرقابل پیش بینی در خانه دارید یا همچنین حیوانات خانگی در خانه‌تان سرگردانند، فراموش نکنید که اگر شیشه‌ی میز را بشکنند، هزاران هزار شکاف خرد خواهد شد که ممکن است منجر به آسیب بشود.

در آخر لازم است بگوییم گوشه های میز شیشه ای تیز می توانند برای کودکان و حتی بزرگسالان ناراحت کننده و یا نگران کننده باشند. به همین علت بهترین گزینه این می‌باشد که به طرح های گرد و بیضی شکل پناه ببرید. اگر که به یک میز مربع و مستطیل امیدوار بوده‌اید، مدلی را انتخاب نمایید که لبه های محافظت شده یا گرد داشته باشند.

موارد مصرف میز شیشه‌ای

و اما در رابطه با انواع میزهای شیشه‌ای که‌ در مدل‌های اداری و شرکتی و خانگی تولید می‌شوند، بایست گفت که از کاربردهای مختلفی برخوردار هستند. مثلا مطابق با محیط‌های اداری با طرح و مقاومت ویژه‌ای ساخته می‌شوند. از میز شیشه‌ای اداری می‌توان به‌ انواع: ۱.میزهای شیشه‌ای مدیریت، ۲ میز منشی، ۳.میز پرسنل، ۴.میز کنفرانس، ۵.میز کامپیوتر و غیره اشاره نمود. جهت ایجاد فضایی شیک در شرکت و محیط کار می‌توانید از انواع مدل‌های میز تمام شیشه اداری استفاده کنید.

پاساژها و بوتیک‌ها و مغازه‌ها و همچنین اداره‌های خصوصی و دولتی و هایپر مارکت‌ها مکان‌های دیگر کاربرد میز شیشه‌ای است. استفاده از میز شیشه‌‌ای مغازه و یا میز پیشخوان شیشه‌ای خیلی روی بورس است؛ و به‌‌ عنوان دکوری شیک و مدرن مورد توجه قرار گرفته می‌شود. این میزها که‌ با طراحی تمام شیشه و نسبت به شیشه منحنی طرفداران بسیاری دارند در انواع ترکیبی و با شیشه‌ی تخت نیز استفاده می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی رنگی کلیک کنید.

ضمن توجه به‌ زیبایی بی نظیری که‌ در میزهای تمام شیشه قابل مشاهده است، معرفی دو میز شیشه‌ای خم و تخت می‌تواند برای انتخاب بهتر راهنمایتان کند. تفاوت اساسی که در میزهای تمام شیشه‌، که‌‌ از شیشه‌های خمیده تولید می‌شوند وجود دارد، طراحی یک تکه‌ای آن است. که‌ فقط با شیشه‌ی خمیده امکان پذیر است. منظور ما از یک تکه بودن میز استفاده از یک قطعه شیشه برای تمامی بخش‌های میز است. میزی که‌‌ از منحنی نمودن شیشه پدید می‌آید. در صورتی که میز شیشه‌ای چند تکه، مانند تمامی میزها از قطعات گوناگون تولید می‌شود. تنها با این فرق که‌تمام قطعات شیشه‌ای می‌باشند!

میزهای شیشه ای به علت شفافیت و انعکاس نور دید بصری سبکی ایجاد می‌کنند. به همین علت در طراحی مدرن میزهای شیشه ای بایست میزهای ذکر شده را از پرطرفدارترین انواع میز‌ها معرفی کنیم. این میزها در حین شیک بودن ظاهر لوکسی به فضای کار و خانه شما می‌دهند.

در این مقاله هرچه درباره منابع میز شیشه ای لازم به دانستنش بود را دانستید. پس هیچ گاه در خرید این محصولات شیشه‌ای به مشکل دچار نخواهید شد. 

اسکرول به بالا