نرده شیشه ای پله گرد

استفاده از نرده شیشه ای در طراحی دکورسیون داخلی امروزی به دلیل زیبایی و مقاومت طرفداران بسیاری دارد. این نوع نرده علاوه بر از بین بردن معایب نرده‌های قدیمی در لوکس شدن فضا نیز موثر است. نرده شیشه ای پله گرد یکی از زیباترین انواع نرده‌های شیشه ای است که قیمت بالایی نیز دارد. در این مطلب در مورد نرده شیشه ای راه پله گرد، روش‌های نصب و اجرا و هم‌چنین عوامل موثر بر قیمت آن توضیحاتی به شما ارائه می‌دهیم.

- نرده شیشه ای پله گرد

نصب نرده شیشه ای پله گرد

نصب نرده شیشه ای پله گرد به دو روش قابل انجام است. اولین روش نصب از طریق فیکس پوینت کنار کف پله و شاسی پله گرد است و دومین روش نصب به کمک یو چنل روی شاسی پله پیچ می‌باشد. در صورت اجرای روش دوم، به دلیل قرار گرفتن شیشه داخل یوچنل، استحکام بیشتری خواهد داشت و در مقایسه با روش فیکس پوینت آسان‌تر است. به همین دلیل معمولا از روش دوم استفاده می‌شود. به روز ترین قیمت نرده شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

قیمت نرده شیشه ای پله گرد

همان‌گونه که گفتیم، نرده شیشه ای پله گرد در مقایسه با سایر انواع نرده‌های شیشه‌ای قیمت بالاتری دارد که به دلیل پیچیدگی در طراحی و اجرای آن است. به طور کلی تولید شیشه‌های خم به دلیل پیچیدگی با هزینه‌ی بیشتری همراه است.

سایر عوامل موثر بر قیمت این نوع شیشه جنس شیشه است که برای مقاومت در برابر شکستگی باید از بین سکوریت یا لمینت انتخاب شود. هم‌چنین قیمت هندریل شیشه ای به متراژ و ضخامت شیشه‌ی مورد نیاز بستگی دارد. به علاوه به دلیل پیچیدگی‌های نصب این نوع نرده و نیاز به اندازه گیری دقیق برای هم راستا قرار دادن شیشه‌ها، زمان و هزینه‌ی نصب افزایش خواهد یافت که به نوبه خود در افزایش قیمت این محصول موثر هستند.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی را در رابطه با نرده شیشه ای اینفلور بدانید، کلیک کنید.

نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای پله در ساختمان‌های دوبلکس کاربرد زیادی دارد. این نوع نرده شیشه ای علاوه بر کاربرد، در افزایش زیبایی و جذابیت فضای مورد استفاده تاثیر قابل توجهی دارد. به طور ویژه مارپیچ بودن طراحی پله و استفاده از نرده شیشه ای راه پله گرد به عنوان حفاظ موجب ایجاد جلوه‌ی لوکس در محیط خواهد شد.

- نرده شیشه ای پله گرد1

اجرای نرده شیشه ای راه پله گرد

در اجرای نرده شیشه ای راه پله گرد معمولا از استیل و شیشه سکوریت استفاده می‌شود که البته به سلیقه‌ی مشتری بستگی دارد و در صورت تمایل ساکنین ساختمان امکان اجرای آن به صورت تمام شیشه هم وجود دارد. به علاوه در اجرای این نوع نرده شیشه ای لازم است به این نکته نیز توجه کنید که پله گرد بودن نرده شیشه ای باید در مرحله‌ی اسکلت ساختمان مشخص شود.

برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای تراس کلیک کنید.

به دلیل این‌که در اجرای هندریل نرده شیشه ای راه پله گرد به ایجاد یک سری شیار در سازه ی فلزی نیاز است و باید به منظور جلوگیری از تغییر نوع نرده شیشه ای در ابتدا مشخص شود. برای اجرای کف پله های گرد نیز می‌توان از مصالح مختلف مانند سنگ، چوب و شیشه استفاده کرد. در برخی طرح‌ها به منظور ایجاد هماهنگی در طراحی دکوراسیون برای این قسمت نیز از شیشه سکوریت استفاده می‌شود که جلوه‌ی خاصی به کل سازه می‌بخشد.

استفاده از شیشه به دلیل شفافیت و زیبایی در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها محبوبیت زیادی دارد. به خصوص استفاده از نرده های شیشه ای راه پله گرد در ویلاها، هتل‌ها و تالارهای پذیرایی کاربرد فراوانی دارد و جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون فضای مورد نظر می‌بخشد.

دکوراسیون منزل با نرده شیشه ای پله گرد

نرده های شیشه ای راه پله گرد جلوه ی خاصی به دکور فضای مورد نظر شما می دهد،این نوع از پله های قوسی بیشتر در ویلا ها ،هتل ها و تالارهای پذیرایی دیده می شوند. نکته ی قابل توجه در مورد نرده شیشه ای پله گرد برای کارفرمایان محترم این موضوع می باشد که در مرحله ی اسکلت ساختمان باید نوع پله گرد و نرده شیشه ای را مشخص کنند چرا که گاها در اجرای هندریل شیشه ای نیاز به یک سری شیار در سازه ی فلزی داریم و این امر بعد از سفت کاری انجام نمی شود در آن صورت مجبور به تغییر نوع نرده شیشه ای می باشیم.

به روزترین قیمت نرده شیشه ای روکار را از ایران هندریل بخواهید.

برای کف پله های گرد می توان از سنگ،چوب و شیشه استفاده کرد برخی از افراد برای هماهنگی بیشتر کار از شیشه سکوریت برای کف پله ها استفاده می کنند تا در کنار نرده های شیشه ای نمای بینظیری به فضای مورد نظر بدهد. نرده شیشه ای راه پله به عنوان حفاظ برای راه پله ها طراحی و اجرا می شوند. نرده شیشه ای برای راه پله های شیبدار و قوسی در مدل های مختلفی نصب می شوند که بسته به نوع کاربری و موقعیت پروژه می توان از یکی از این مدل ها به دلخواه استفاده کرد.

نرده های شیشه ای قوسی یک کار بسیار تخصصی می باشد چرا که اندازه گیری شیب وقوس شیشه های سکوریت توسط ابزارهای تخصصی و توسط افراد باتجربه و ماهر صورت می گیرد و کوچکترین خطا باعث خرابی در کل کار و از دست دادن هزینه زیادی می شود. امروزه اکثر افرادی که منازلی دوبلکس دارند از نرده های شیشه ای راه پله برای منزلشان استفاده می کنند. پله با نرده شیشه ای زیبایی و جذابیت خاصی را به محیط می دهد خانه و به خصوص اگر طراحی پله به صورت مارپیچ باشد استفاده از نرده شیشه ای قوسی به عنوان حفاظ می تواند زیبایی آن را دو چندان سازد.

قیمت نرده شیشه ای گرد

مهم ترین دلیل استفاده از یک محصول برای خریدار قیمت منطقی و به صرفه آن است برای همین اگر بخواهیم کیفیت و قیمت انواع نرده را بررسی کنیم قیمت نرده شیشه ای با توجه به کیفیت بالاتر و زیبایی ظاهری بیشتر و مزیت هایی که دارد مقرون به صرفه و با کیفیت خواهد بود. در انتخاب مدل نرده شیشه ای قیمت بسیار مهم است زیرا در برخی مدل ها نوع شیشه و ضخامت آن می تواند متفاوت باشد و هزینه نهایی ساخت نرده شیشه ای را تغییر دهد و بیشتر یا کمتر سازد.

اسکرول به بالا