پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ‌ای رنگی در واقع همان پارتيشن شيشه اي است که پنل‌های شیشه ای آن از نوع رنگی بوده و می‎تواند در انواع تک جداره و دوجداره، فریم دار یا فریم لس و مات یا شفاف اجرا شود. این نوع پارتیشن‌ها برای فضاهای اداری نیز بسیار مناسب است و تمام قابلیت‌هایی که از یک پارتیشن اداری شیشه‌ای انتظار داریم را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن با زیباسازی فضا و طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ‌های جذاب در افزایش کارایی کارکنان تاثیر گذار است.

انواع شیشه رنگی

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

یکی از کاربردهای طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه‌ای حرفه‌ای، تفکیک فضاهای بزرگ به چندین فضای کوچک و مجزا است. در گذشته برای این منظور از دیوارهای گچی، آجری، سنگی، چوبی و غیره استفاده می‌کردند که با وجود داشتن مزایای منحصر به فرد، معایبی مانند عدم امکان جابجایی و ایجاد تغییر به راحتی را به دنبال داشت ولی امروزه پارتیشن‌های شیشه ای جایگزین مصالح قدیمی‌تر شده‌اند. این پارتیشن‌ها دارای تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ هستند و به همین دلیل برای انواع سبک‌ها و سلیقه‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب می‌باشند. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

از مزایای دیگر این پارتیشن‌ها باید به امکان عبور نور، قابلیت شستشوی آسان، مقاومت در برابر حرارت، عبور صدا و رطوبت و هم‌چنین مقاومت بالا در برابر فشار و آسیب‌های ناشی از ضربه اشاره کرد. یکی از این پارتیشن‌های متنوع، پارتیشن شیشه ای رنگی است که در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی‌های آن، به خصوص روش‌های نصب این نوع پارتیشن بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای رنگی علاوه بر امکان جداسازی و تفکیک فضای مورد نظر، کاربرد دکوراتیو و زیباسازی نیز دارد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از این نوع پارتیشن در منازل مسکونی، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کاربرد زیادی دارد. در شرکت‌ها و فضاهای اداری نیز می‌توان از این مدل پارتیشن و جلوه‌ی مدرن آن برای طراحی و اجرای یک دکوراسیون اداری شاد و جذاب بهره برد. در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای باغ بدانید، کلیک کنید.

نصب پارتیشن شیشه ای رنگی

روش مناسب نصب این نوع پارتیشن به عواملی مانند سلیقه و نیاز مشتری و هم‌چنین متراژ و کاربری فضای مورد نظر بستگی دارد. ولی دو روش کلی برای نصب پارتیشن شیشه ای رنگی به کار می‌رود که با توجه به نوع و مدل پارتیشن یعنی فریم دار بودن یا فریم لس بودن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که پارتیشن رنگی شیشه ای از نوع فریم دار باشد، لازم است برای نصب آن ابتدا فریم‌های آلومینیومی را در قسمت کف، دیواره‌ها یا سقف نصب کرده و سپس با استفاده از چسب مخصوص نسبت به نصب شیشه‌های رنگی در درون قاب‌های نصب شده اقدام نمود.

خرید پارتیشن شیشه ای حمام از ایران هندریل

ولی برای نصب پارتیشن رنگی شیشه ای بدون فریم، به دلیل عدم وجود فریم‌های آلومینیومی عمودی و استفاده از قاب‌های باریک و نازک به جای آن در قسمت سقف و کف، لازم است شیشه‌ها توسط چسب‌های مخصوص در کنار هم قرار گرفته و در نهایت توسط قاب‌های نازک به سقف یا کف متصل شوند. در این مطلب با روش‌های اصلی مورد استفاده در نصب انواع پارتیشن شیشه ای رنگی شامل مدل‌های دارای قاب و بدون قاب آشنا شدیم. به طور کلی پارتیشن‌های شیشه ای در انواع مختلف شامل تک جداره، دو جداره، فریم دار، فریم لس، رنگی و غیره در بازار موجود هستند و لازم است نوع، طرح و رنگ مناسب برای هر فضا با بررسی کاربری و موقعیت پروژه و بودجه‌ی تخصیص داده شده به آن انتخاب شود. هم‌چنین از انتخاب نصاب دارای تخصص و تجربه در این کار غافل نشوید تا از صرف هزینه‌های اضافی در آینده مصون بمانید. در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای اداری بدانید، کلیک کنید.

انواع شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی مناسب برای اجرای پارتیشن شیشه ‌ای رنگی شامل سه مورد زیر است.

  • شیشه رنگی لاکوبل براق
  • شیشه ساتینا رنگی
  • شیشه لمینیت رنگی شفاف

در ادامه ویژگی‌های هر کدام را با هم مرور می‌کنیم.

1. شیشه لاکوبل

شیشه‌ لاکوبل یا همان شیشه رنگی یک طرفه براق، یکی از انواع پرطرفدار شیشه رنگی است که در مقایسه با دو نوع دیگر کنتراست و شارپنس بیشتری داشته و به دلیل قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه و خط و خش کاربردهای فراوانی در پارتیشن‌های شیشه ای قابل اجرا در مراکز خصوصی و عمومی دارد. قیمت خرید پارتیشن شیشه ای ریلی

2. شیشه ساتینا رنگی

شیشه ساتینا یکی از مدرن‌ترین انواع شیشه مات است که در اجرای پارتیشن شیشه‌ای رنگی کاربرد دارد. البته به منظور افزایش مقاومت این نوع شیشه از نوع سکوریت آن در تولید پارتیشن استفاده می‌شود. به علاوه شیشه ساتینا به دلیل قابلیت تمیز کردن آسان در مقایسه با شیشه سند بلاست طرفداران بیشتری دارد.

3. شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی دارای مزایایی مانند قابلیت بالای عبور نور و مقاومت و استحکام بالا است که برای فضاهای نیاز به دوام بالا بسیار مناسب خواهد بود.

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای معمولا در فضاهایی کاربرد دارد که زیبایی و شفافیت شیشه پارتیشن و داشتن قابلیت عبور نور اهمیت داشته باشد. بعلاوه در محیط‌هایی که نیاز به تفکیک فضا و در عین حال ایجاد عایق صدا وجود داشته باشد، می‌توان از نوع دوجداره این پارتیشن استفاده کرد.

قیمت خرید پارتیشن شیشه ای کرکره ای مدرن و شیک از iranhandrile.com

در نهایت در صورتی که به اجرای سریع یک فضای جداکننده با هزینه پایین و امکان تغییر در آینده نیاز داشته باشید، بهترین راه این است که از پارتیشن شیشه ای در رنگ مورد نظرتان استفاده نمایید.

مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی

ای نوع پارتیشن مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به افزایش زیبایی و جذابیت در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و ادارات اشاره کرد. هم‌چنین به دلیل قابلیت عبور نور به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک می‌کند و در بهبود روحیه کارکنان نیز موثر است. پارتیشن شیشه ای مات چیست؟
از دیگر مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1. افزایش بهره‌وری فضای کاری

نصب پارتیشن های شیشه ای با ایجاد انرژی در محیط و کاهش آلودگی‌های صوتی در افزایش راندمان کاری کارکنان نقش موثری ایفا می‌کند.

2. امکان تغییر و جابجایی

این نوع پارتیشن قابلیت ایجاد تغییر، باز و بسته کردن مجدد و انتقال به سایر مکان‌ها یا بخش‌ها را دارد و به همین دلیل می‌توان با کاهش هزینه‌ها تا میزان زیادی در بودجه مصرفی صرفه جویی کرد.

3. نگهداری و شستشوی آسان

به طور کلی شرایط نگهداری و نظافت پارتیشن شیشه ای در مقایسه با متریالی مانند گچ، چوب و غیره بسیار آسان است و با استفاده از کلیه‌ی محلول‌های شستشو به راحتی انجام می‌شود.

4. کارآمدی و اثربخشی

قابلیت عبور نور از پارتیشن های شیشه ای، نیاز به نور لامپ‌های برقی را در طول روز تا میزان زیادی کاهش داده و با کاهش نیاز به انرژی به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. به علاوه استفاده از نور طبیعی تاثیر مثبتی نیز در روحیه کارکنان داشته و در حفظ محیط زیست نیز نقش موثری خواهد داشت.

5. حریم خصوصی

اگر به حفظ حریم خصوصی کارمندان در فضای کاری تاکید دارید، می‌توانید از انواع مات پنل‌های شیشه ای در فضای کاری خود استفاده کنید تا علاوه بر رفع این مشکل، با افزایش نفوذ نور طبیعی به افزایش انرژی کارکنان هم کمک کرده باشید.

قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی

قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی

قیمت اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی در درجه اول به نوع پارتیشن انتخابی شما بستگی دارد. پارتیشن تک جداره به دلیل تعداد کمتر پنل شیشه‌ای مورد نیاز و نیاز به میزان کمتر پایه آلومینیوم نگهدارنده قیمت کمتری خواهد داشت در نهایت قیمت نهایی بستگی به نوع شیشه، ضخامت آن و ابعاد پروژه دارد.
به همین ترتیب مدل دوجداره به دلیل لزوم استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی با عرض بیشتر و استفاده از دو برابر پنل شیشه‌ای قیمت بالاتری خواهد داشت. قیمت پارتیشن فریم لس به دلیل عدم استفاده از قاب پایین‌تر است و قیمت نوع قاب دار علاوه بر سایر موارد به جنس و نوع و رنگ قاب وابسته می‌باشد. هم‌چنین ریلی بودن درب پارتیشن شیشه‌ای در مقایسه با مدل لولایی موجب افزایش قیمت خواهد شد. قیمت شیشه سکوریت نسبت به مدل لمینت ارزان‌تر است و قیمت شیشه خمیده از همه‌ی انواع شیشه مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای گران‌تر می‌باشد.

خرید اینترنتی پارتیشن شیشه ای رنگی

در صورت تمایل به خرید اینترنتی پارتیشن شیشه ای رنگی می‌توانید ویژگی‌ها و کیفیت انواع پارتیشن‌های موجود در بازار که توسط تولیدکنندگان مختلف طراحی، تولید و عرضه شده‌اند را با هم مقایسه کنید. به علاوه امکان بررسی نظرات دیگر مشتریان در مورد کیفیت متریال و نصب شرکت‌های ارائه کننده نیز وجود دارد. مهم‌تر از آن می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده و با آگاهی از عوامل موثر بر قیمت بهترین تصمیم را در مورد مدل مناسب و هزینه‌ی منطقی اجرای این پارتیشن اخذ نمایید.

یکی از نکات مهم در مورد استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای رنگی در فضاهای کاری، قابلیت هماهنگی و ست شدن آن‌ها با رنگ برند کسب و کارها است که می‌تواند در ایجاد هویت برند نقش موثری ایفا نماید. بنابراین اگر به استفاده از این نوع پارتیشن در فضای شرکت یا کسب و کار خود تمایل دارید، می‌توایند با بررسی نکات ذکر شده در این مطلب، اطلاعات مفیدی در مورد مزایا و کاربردهای هر کدام از انواع شیشه رنگی مورد استفاده در پارتیشن‌های اداری کسب کرده و در زمان انتخاب، سفارش، پرداخت هزینه، حمل و نصب این سازه به بهترین روش ممکن عمل کنید. این کار باعث می‌شود پارتیشن انتخابی شما علاوه بر کاربردی و زیبا بودن، دوام و کیفیت بهتری داشته باشد.

همان‌گونه که با هم بررسی کردیم، پارتیشن شیشه ای رنگی یکی از انواع پارتیشن‌های شیشه ای است که می‌توان برای ساخت آن از انواع شیشه‌های سکوریت، لمینت، دو جداره، تک جداره و هم‌چنین شیشه لاکوبل، مات و غیره استفاده کرد. این نوع پارتیشن مانند سایر انواع پارتیشن‌های شیشه ای به تفکیک فضا و ایجاد نظم در آن کمک می‌کند و موجب زیبایی و استفاده از نور طبیعی می‌شود. به علاوه به دلیل برخورداری از تنوع رنگی نیز در منازل موجب هماهنگی بیشتر با رنگ‌های به کار رفته در طراحی دکوراسیون می‌شود و در فضاهای اداری به ایجاد فضایی پر انرژی برای کارکنان و متناسب با هویت بصری برند کمک خواهد کرد.

اسکرول به بالا