پارتیشن شیشه ای کرکره ای

اگر به استفاده از شیشه در فضای مورد نظر خود به منظور استفاده از نور طبیعی علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید در مواقع لازم حریم خصوصی هم داشته باشید، محصول مناسب برای شما پارتیشن شیشه ای کرکره ای است. این نوع پارتيشن شيشه اي در شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، فروشگاه ‎ها و مراکز تجاری و حتی در منازل کاربرد زیادی دارد. این پارتیشن‌ها علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی و فضایی مدرن را برای محیط مورد نظر فراهم می‌کند. در این مطلب قصد داریم پارتیشن شیشه ای کرکره ای و ویژگی‌های آن را به شما معرفی کنیم و در مورد عوامل موثر بر قیمت آن در زمان خرید، اجرا و نصب اطلاعاتی به شما ارائه نماییم.

پارتیشن شیشه ای کرکره ای

کاربرد پارتیشن شیشه ای کرکره ای

پارتیشن‌های شیشه ای با کاربرد و محبوبیت بالایی که دارند، جای دیوارهای گچی و آجری را گرفته‌اند. این پارتیشن‌ها با امکان ورود نور به فضای مورد نظر، به زیبایی طبیعی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق کمک می‌کنند. در عین حال نوع کرکره ای آن در صورت لزوم خاصیت شفافیت و دید شیشه را به صورت موقت از بین برده و حریم خصوصی لازم برای ساکنین را فراهم می‌کند. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

حتی اگر فرد به ویژگی عایق صدا هم نیاز داشته باشد، می‌تواند از نوع دو جداره‌ی این پارتیشن‌ها استفاده کند که به صورت کامل به سقف و کف فیکس شده و اجازه‌ی انتقال صدا را نمی‌دهد. در تولید و اجرای این نوع پارتیشن از دو لایه شیشه سکوریت ۶ میلیمتری شفاف با اسپیسر ۳۰ میلیمتری استفاده می‌شود که مانند سایر شیشه‌های دوجداره قسمت اسپیسر با گاز آرگون پر شده است و کرکره نیز در همین فضا تعبیه می‌گردد.

در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای باغ بدانید، کلیک کنید.

به علاوه لازم است به این نکته توجه کنید که به طور کلی پارتیشن های شیشه ای در دو نوع فریم دار و فریم لس در بازار موجود هستند و نوع فریم دار برای اجرای پارتیشن شیشه ای دو جداره کرکره دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای نوع دوجداره پارتیشن‌ شیشه ای کرکره ای کثیف نشدن و عدم نیاز به گردگیری و شستشوی کرکره‌ها است. به دلیل این‌که طراحی این نوع پارتیشن به گونه‌ای است که در آن کرکره در داخل پارتیشن قرار می‌گیرد و از گرد و خاک، آلودگی، آسیب دیدن در اثر ضربه یا کشیدگی و غیره مصون خواهد ماند.

یکی دیگر از مزایای این نوع پارتیشن، تنوع اجرا با توجه به سلیقه مشتری و متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر است. به علاوه این نوع پارتیشن قابلیت جلوگیری از ورود نور و حرارت به محیط را نیز دارد و در واقع علاوه بر عایق صوت، عایق حرارت و گرما نیز هست و به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای اداری بدانید، کلیک کنید.

پارتیشن شیشه ای کرکره ای

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره ای

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار مانند سایر پارتیشن های شیشه ای با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که شامل ابعاد و اندازه پنل شیشه ای مورد نیاز، نوع پارتیشن از بین گزینه‌های فریم دار یا فریم لس و ریلی یا ثابت و دوجداره یا تک جداره و غیره، نوع و جنس یراق آلات مصرفی و وارداتی یا داخلی بودن آن‌ها، نوع و جنس کرکره نصب شده در این پارتیشن، نوع و ضخامت شیشه و هزینه حمل و نصب آن می‌باشد.

خرید پارتیشن شیشه ای حمام از ایران هندریل

اگر به دنبال تخمین حدودی قیمت اجرای این نوع پارتیشن در فضای مورد نظر خود هستید، لازم است ابتدا مشخصات پارتیشن مورد نظر خود را بر حسب کلیه‌ی این موارد تعیین کرده و سپس قیمت هر کدام را از بازار یا به صورت آنلاین استعلام بگیرید. برای مثال تفاوت قیمت شیشه سکوریت با نوع لمینت مشخص است و بر حسب متر مربع به ازای ضخامت مورد نظر اعلام می‌شود. در این مطلب با یکی از پارتیشن‌های خاص و پرکاربرد یعنی پارتیشن شیشه ای کرکره ای آشنا شدیم، برای استفاده از این نوع پارتیشن کافی است انواع موجود در بازار را با هم مقایسه کرده و نوع مناسب را انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی کلیک کنید.

دکوراسیون منزل با پارتیشن شیشه ای کرکره ای

اگر قصد ایجاد نوعی حریم خصوصی برای فضای منزل یا محیط کار خود را دارید و در عین حال از علاقه‌مندان به استفاده از نور طبیعی در محیط خود هستید یا سعی می‌کنید

برای صرفه‌جویی در مصرف برق و حفاظت از طبیعت گام بردارید، بهترین گزینه برای شما می‌تواند پارتیشن شیشه ای کرکره ای باشد. این نوع پارتیشن علاوه بر منازل و شرکت‌ها، در دانشگاه‌ها، مراکز تجاری، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و بسیاری دیگر از مکان‌های عمومی و خصوصی کاربرد دارد و علاوه بر مزایایی که گفته شد، زیبایی و فضایی مدرن را نیز برای محیط مورد نظر فراهم می‌سازد. بنابراین اگر قصد اجرای پارتیشن شیشه ای کرکره ای را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد این نوع پارتیشن، کاربردهای آن در طراحی فضاهای داخلی و هم‌چنین قیمت این نوع پارتیشن توضیحات مفیدی به شما ارائه دهیم. قیمت خرید پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن شیشه ای کرکره ای به شما کمک می‌کند علاوه بر ایجاد یک حریم خصوصی موقتی برای زمان‌هایی که مایل به استفاده از آن هستید، در مواقع نیاز با باز کردن کرکره‌ها از نور طبیعی خورشید هم بهره‌مند شوید. به علاوه ویژگی عایق صوت این پارتیشن مانع ورود و خروج صدا به فضای مورد نظر می‌شود. استفاده از کرکره در این نوع پارتیشن به خصوص اگر کاملا به سقف و کف فیکس شده باشد، می‌تواند به ایجاد یک فضای کاملا جداگانه کمک کند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره کرکره دار

در اجرای پارتیشن‌های شیشه‌ای لازم است به کاربرد آن‌ها توجه کنید. در صورتی که صرفا تقسیم‌بندی فضا برایتان کافی باشد، استفاده از شیشه‌های یک جداره کافی است و نیازی به اتصال کامل پارتیشن به سقف نیست. ولی اگر بخواهید فضای مورد نظرتان کاملا دارای ویژگی عایق صدا باشد و در واقع یک فضای کاملا جدا از محیط ایجاد کنید، بهتر است پارتیشن شیشه ای کرکره ای با شیشه دوجداره که کاملا به سقف و کف فیکس شده باشد را اجرا نمایید.

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

پارتیشن شیشه ای کرکره ای دارای شیشه دوجداره در واقع از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت ۶ میلی‌متر ساخته می‌شود که بین دو لایه یک اسپیسر ۳۰ میلی‌متری تعبیه شده و فضای ذکر شده با گاز آرگون پر می‌شود. به علاوه کرکره نیز در همین فضا قرار می‌گیرد. با توجه به این‌که عموما پارتیشن‌های شیشه ای در دو مدل فریم دار و فریم لس طراحی و تولید می‌شوند. لازم است به این نکته توجه کنید که برای پارتیشن شیشه ای کرکره ای دو جداره باید حتما از مدل فریم دار استفاده شود.

استفاده از کرکره بین دو لایه‌ی شیشه ای در پارتیشن شیشه ای کرکره ای دو جداره علاوه بر افزایش قابلیت عایق حرارت، عایق صدا، افزایش ماندگاری و دوام و نیاز به تعمیر کم به دلیل محافظت از کرکره‌ها در فضای مذکور دارای مزایایی مانند استفاده‌ی دومنظوره از پارتیشن برای ایجاد محیط خصوصی و استفاده کامل از نور موجود در فضا نیز می‌باشد. هم‌چنین مشکل کثیف شدن و نشتن گرد و غبار بر روی کرکره‌های معمولی موجود در پشت شیشه‌های پنجره‌ها و درها در این نوع پارتیشن به راحتی حل می‌شود و نیازی به شستشو و تمیز کردن مستمر آن‌ها نخواهد بود. یکی دیگر از مشکلات کرکره‌های معمولی آسیب دیدن و پاره شدن در زمان باز و بسته کردن در و پنجره و در اثر مرور زمان است که این مشکل نیز با تعبیه‌ی کرکره در داخل پارتیشن شیشه ای کرکره دار کاملا حل شده است.

کاربرد پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن شیشه ای کرکره ای برای محیط‌هایی کاربرد دارد که ساکنین آن مایل به استفاده از کرکره‌های معمولی و هم‌چنین اشغال فضای داخلی نیستند و به دنبال یک عایق صوتی و حرارتی مناسب برای جلوگیری از ورود نور، حرارت و صداهای مزاحم به محیط می‌باشند. هم‌چنین کاربران این مدل پارتیشن می‌توانند از جلوه‌ی جذاب و مدرن این نوع پارتیشن‌ها در محیط کار یا زندگی خود بهره ببرند.

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن شیشه ای کرکره دار استفاده از شیشه سکوریت در آن است که موجب اطمینان از دوام و ماندگاری پارتیشن و کرکره‌ی به کار رفته در آن در برابر عواملی مانند مرور زمان، نور خورشید، تغییرات حرارتی و ضربه و خط و خط می‌شود. به علاوه برای اجرای پارتیشن شیشه ای کرکره دار، می‌توان از تنوع موجود در مدل و رنگ با توجه به سلیقه‌ی ساکنین و رنگ‌های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر به راحتی استفاده کرد.

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره ای مانند سایر پارتیشن‌ها با توجه به مواردی مانند متراژ و اندازه‌ی محیط مورد نظر برای اجرای آن به عنوان یکی از عوامل مهم تعیین می‌شود از دیگر عواملی که در تعیین قیمت این نوع پارتیشن موثر هستند، می توان به نوع شیشه‌ یا شیشه‌های به کار رفته، نوع و جنس یراق آلات مصرفی، نوع کرکره‌ی مصرفی در این پارتیشن‌ها، ضخامت شیشه، برند یا کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی شیشه‌ها، یراق آلات و کرکره و هم‌چنین هزینه‌ی حمل شیشه و دستمزد نصب و اجرای آن اشاره کرد. روشن است که هرچه اجزای مورد استفاده در تولید و نصب این پارتیشن دارای کیفیت و دوام بالاتری باشند، هزینه‌ی پرداختی برای تهیه‌ی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد که البته اگر قصد استفاده از این سازه را برای مدت طولانی داشته باشید، صرف هزینه‌ی اولیه‌ی بالاتر در نهایت از نظر اقتصادی کاملا به صرفه خواهد بود.

در این مطلب با یکی از انواع پارتیشن‌های شیشه ای، کاربردها و مزایای آن و هم‌چنین عوامل موثر بر تعیین قیمت آن آشنا شدیم. به طور کلی پارتیشن‌های شیشه ای و به خصوص پارتیشن شیشه ای کرکره ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. دلیل این امر افزایش طرفداران این نوع پارتیشن‌های کاربردی و مدرن در میان طراحان و مشتریان است. این نوع پارتیشن‌ها علاوه بر منازل و شرکت‌ها، در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، مراکز تجاری و دانشگاه‌ها نیز کاربرد زیادی دارد. در صورت تمایل به استفاده از آن‌ها بهتر است با توجه به بودجه‌ی مورد نظرتان و بررسی انواع و کیفیت‌های متنوع موجود در بازار، این سازه را از مراکز معتبر ارائه دهنده که دارای گارانتی کیفیت باشند، تهیه نموده و برای حمل و به خصوص نصب آن از افراد با تجربه و متخصص استفاده کنید.

اسکرول به بالا