تفاوت پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره

اغلب محیط های اداری دارای فضای بزرگی است که میز کار اغلب کارمندان در این فضا قرار گرفته است. این امر باعث میشود که کارمندان محیط خصوصی مختص خود را نداشته باشند و جلوه ای نامناسب در اداره به وجود می آید. از این رو پارتیشن ها ای همواره بهترین گزینه ای بوده که برای تفکیک یک سالن به بخش های کوچک تر به ادارات، موسسه ها و شرکت ها پیشنهاد شده است. این پارتیشن به شما این امکان را میدهد که با کمترین قیمت در کمترین زمان بتوانید برای کارمندان بخش مخصوص خودشان را به وجود بیاوردید و جلوه ای زیبا به محیط بدهید. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای کلیک کنید.

پارتیشن اداری میتواند از متریال های گوناگونی نظیر چوب و شیشه باشد که هر کدام از آنها مزیت های مختص خود را دارند. علاوه بر این هر کدام از پارتیشن ها از لحاظ تنوع و گوناگونی ویژگی های متفاوتی دارند که از جمله آنها میتوان به دوجداره، تک جداره، فریم دار، فریم لس، متحرک، ثابت و… اشاره کرد. ما در ادامه مقاله قصد بررسی تفاوت پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره را داریم. برای آشنایی کامل با هر کدام از اینها تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

پارتیشن اداری چییست؟

امروزه داشتن یک اداره زیبا و مدرن که از طراحی ویژه ای برخوردار شده باشد میل و خواست تمامی شرکت ها و ادارات است. اینکه شما شرکتی مدرن داشته باشید به طور ناخودآگاه در طرز تفکر مشتری نسبت به شرکت و اداره شما موثر خواهد بود. شما باید که فضای اداره را به گونه ای مورد استفاده قرار دهید که از تمامی قسمت های اداره نهایت بهره را برده باشید و یک سالن بزرگ بتواند محل کار تعداد زیادی از کارمندان باشد.

از این رو پیشنهاد ما به شما پارتیشن اداری است که به کمک آن میتوانید نهایت استفاده را از محیط کاری خود ببرید. اینکه هر کدام از کارمندان یک فضای مخصوص برای کار خود داشته باشند باعث میشود که تمرکز آنها افزایش یابد و نیز در ادامه عملکرد آنها نیز بهبود یابد. با نصب و اجرای پارتیشن اداری علاوه بر اینکه به حریم خصوصی کارمندان احترام میگذارید باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط میشوید و شرکت جلوه ای سازمان یافته به خود میگیرد. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

پارتیشن اداری تک جداره

یکی از بهترین گزینه های تفکیک دو بخش اداری از یکدیگر پارتیشن اداری تک جداره است. متریال به کار رفته در این پارتیشن میتواند شیشه، MDF و… باشد. مزیت پارتیشن اداری تک جداره نسبت به دیوار های معمولی این است که زمان و هزینه کمتری برای اجرا و نصب آن نیاز است. تنوع و گوناگونی این نوع پارتیشن باعث محبوبیت و استفاده از آن در اداره ها و شرکت های گوناگون شده است. دیگر مزیت این پارتیشن استحکام خوبی است که در مقایسه با برخی دیگر از پارتیشن ها دارد. از آنجایی که این نوع پارتیشن تنها یک نوع پنل دارد عایق صدا نیست و اگر قصد شما از نصب این نوع پارتیشن جلوگیری از سر و صدا است بهتر است از پارتیشن اداری تک جداره استفاده نکنید.

شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره

اما عایق صدا نبودن آن به این معنی نیست که تمامی صدا را از خود عبور میدهد بلکه از عبور قسمت بیشتر این صداها جلوگیری میشود و تنها صدای خیلی آرامی عبور میکند. پارتیشن اداری تک جداره اگر از جنس شیشه باشد زیبایی بسیاری دارد و میتواند جلوه لوکسی به محیط بدهد. همچنین پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره قابلیت نصب پرده را ندارد اما میتوانید از نور طبیعی برخوردار شوید. قابلیت شستشو با تمامی شوینده ها را دارد و استحکام بالایی نیز که دارد باعث شده امروزه در اغلب آزمایشگاه ها، ادارات و موسسات مورد استفاده قرار بگیرد. در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنیم؟

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری دوجداره نیز دیگر پارتیشنی است که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است. مهم ترین و اساسی ترین ویژگی منحصر به فرد آن را میتوان عایق صدا بودن دانست. این نوع پارتینش از هر نوع متریالی که باشد به طور کامل عایق صدا است و میتواند محیطی لوکس و در عین حال ساکت را به وجود بیاورد. علاقه مندان جهت اطلاع از محصولات شیشه سکوریت ، نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

برخی از شرکت ها و ادارات به جای اینکه تنها از متریال شیشه و یا MDF استفاده کنند آنها را ترکیب میکنند و پارتیشنی که زیبایی بیشتری داشته باشد را به وجود می آورند. شما میتوانید از پارتیشن اداری دوجداره که متریال آن MDF باشد برای جداسازی یک قسمت از محیط را و مختص دادن آن قسمت به انباری استفاده کنید.

پارتیشن اداری دوجداره نسبت به تک جداره گران تر است اما بازهم با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد مقرون به صرفه است ؛ چراکه اگر شما بجای نصب پارتیشن اداری دوجداره اقدام به ساخت دیوار کنید هزینه نهایی بسیار بیشتر خواهد بود و نتیجه نیز به مانند این نوع پارتیشن عایق صدا و صوت نیست.

برای اطلاع از تفاوت‌ ها و شباهت‌ های شیشه سکوریت و شیشه معمولی کلیک کنید.

پارتیشن اداری دوجداره قابلیت جابه جایی دارد؛ همین امر نیز منجر میشود که شما بتوانید چیدمان محیط را برای تنوع بیشتر پس از مدتی تغییر دهید. شایان به ذکر است که حریم خصوصی ای که توسط پارتیشن اداری دوجداره به وجود می آید بسیار محرمانه است و شما با توجه به هدف خود از نصب پارتیشن میتوانید انتخاب کنید که نوع دوجداره آنرا نصب کنید و یا تک جداره.

مقایسه پارتیشن تک جداره و دوجداره

  • از لحاظ متحرک بودن

هر دو نوع پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره متحرک هستند با این تفاوت که جابه جایی و تغییر دکوراسیون در نوع تک جداره آن به مراتب راحت تر از نوع دوجداره است. در پارتیشن شیشه ای تک جداره شما میتوانید به طور ناگهانی پنل های پارتیشن را باز کنید و نحوه قرار گرفتن آنرا تغییر دهید.

  • از لحاظ قیمت

هزینه پارتیشن اداری دوجداره به مراتب نسبت به تک جداره آن بیشتر است چراکه برای آن اتصالات، چنل ها و قاب های بیشتری به کار رفته است. اما نوع تک جداره آن علاوه بر ارزان بودن خود پارتیشن هزینه نصب پایین تری نیز دارد.

پارتیشن های اداری چه تغییراتی در فضای کاری شما ایجاد می‌کنند؟

  • از لحاظ وزن

همانطور که حدس میزنید پارتیشن اداری دوجداره از ضخامت و وزن بیشتری برخوردار است و همین ضخامت و خلا میان لایه ها باعث شده است که عایق صدا باشدد. این در صورتی است که وزن نوع تک جداره آن به مراتب کمتر است و ضخامت کمتری نیز دارد؛ از این رو جلوه ای ظریف تر نیز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا