فضاسازی دفتر اداری

فضاسازی دفتر اداری شامل نوسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شرکت‌ها با سبک‌های امروزی و جدید در جهت زیباتر نشان دادن فضای کاری و افزایش بهره‌وری و رضایتمندی کارکنان است. مواردی مانند رنگ‌های مورد استفاده در دکوراسیون، تنظیم نور فضای کاری، استفاده از سبک‌ و چیدمانی که به افزایش تمرکز کارکنان و ارتباط بیشتر آنان با هم کمک کند، در فضاسازی محیط‌های اداری به صورت تخصصی و اصولی در نظر گرفته می‌شوند و به بهبود فضای کاری منجر خواهند شد. در این مطلب در مورد فضاسازی دفتر اداری با پارتیشن شیشه ای و هزینه‌های اجرای آن صحبت می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای کلیک کنید.

فضاسازی دفتر اداری با پارتیشن اداری

یکی از بهترین روش‌های فضاسازی دفتر اداری استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای است. این نوع پارتیشن‌ها در کنار نظم بخشیدن به محیط و کمک به تفکیک فضاها برای اشخاص و تیم‌ها به صورت جداگانه، به ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر کارکنان مستقر در بخش‌های مختلف با یکدیگر کمک بسیاری می‌کند. امکان تبادل نظرات و بازخورد در مقابل ایده‌ها و پیشنهادات جدید نیز از مزایای کار کردن در محیط اداری دارای دیوارهای جدا کننده از جنس شیشه می‌باشد. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

یکی دیگر از مزایای این شیشه ها امکان بهره‌مندی از نور طبیعی است. به گونه‌ای که این ویژگی هم در بهبود روحیه و انرژی کارکنان نقش موثری ایفا می‌کند و هم با کاهش مصرف برق، در کاهش هزینه‌های ماهانه نقش دارد. ویژگی دیگر این پارتیشن‌ها امکان استفاده از شیشه‌های دوجداره با هدف ایجاد عایق صوتی و جلوگیری از ورود سر و صدا هم از فضای خارجی شرکت و هم از فضای داخلی است که در افزایش تمرکز و بهره‌وری پرسنل هم برای انجام کار و هم در زمان برگزاری جلسات کاری نقش موثری خواهد داشت.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد، تنوع طرح و رنگ در پنل‌های شیشه ای مورد استفاده در این پارتیشن‌ها است. به گونه‌ای که کاربرد شیشه‌های رنگی و جذاب یا ترکیب شیشه‌های مات و شفاف و به خصوص شیشه‌های هوشمند مات شونده یا پارتیشن دوجداره کرکره دار علاوه بر افزایش جذابیت فضای کار، موجب افزایش راحتی و رفاه کارکنان در زمان انجام مسئولیت‌های مختلف شغلی می‌شود.

بیشتر بخوانید : نصب و اجرای مدل های نرده شیشه ای در تهران

ویژگی دیگر پارتیشن ساخته شده از شیشه در فضاسازی دفتر اداری کمک به بزرگ‌تر نشان دادن فضا و ایجاد جلوه‌ی مدرن در آن است که منجر به داشتن احساس بهتر در مورد شغل در میان کارکنان می‌شود. کافی است با کمک یک طراح متخصص، به فضاسازی شرکت خود متناسب با نوع کار و روحیه‌ی کارکنان و مشتریان اقدام کرده و از پارتیشن‌های با کیفیت دارای امکانات و جذابیت برای محیط کاری خود و کارکنانتان بهره ببرید.

هزینه فضاسازی دفتر اداری

هزینه فضاسازی دفتر اداری از موارد مهم برای کارفرمایانی است که قصد انجام این فعالیت را دارند. البته لازم است به این نکته توجه کنید که قیمت تمام شده برای فضاسازی دفتر اداری با بررسی چند فاکتور تعیین و اعلام می‌گردد. اولین نکته فضای مورد نظر برای انجام فعالیت‌های طراحی و بازسازی است. متراژ شرکت شما و این‌که قصد بازسازی کلی یا بخشی از آن را دارید باید در ابتدای کار در نظر گرفته شود. اگر مایل به بازسازی کل فضای داخلی اداره هستید و شرکت شما متراژ بالایی دارد، هزینه‌ای که باید بپردازید، بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : طراحی و اجرای صفر تا 100 نرده شیشه ‌ای دفنی

نکته‌ی دوم در مورد سبک مورد نظر شما در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر اداری است. در صورت انتخاب یک سبک می‌توانید این کار را با هزینه‌ی کم‌تری انجام دهید ولی اگر قصد استفاده از چند سبک متفاوت را داشته باشید، هم هزینه‌های طراحی و هم هزینه‌های اجرا افزایش خواهد یافت. هم‌چنین نوع سبک انتخابی هم در قیمت نهایی اهمیت دارد. هر چه سبک مورد نظر شما دارای ویژگی‌های لوکس و تجملی باشد، هزینه‌ی اجرای آن بیشتر خواهد بود. سبک‌های مینیمال معمولا دارای هزینه‌ی اجرای کم‌تری هستند و به دلیل استفاده از مد پایدار، برای مدت زمان بیش‌تری قابل استفاده خواهند بود.

فاکتور موثر بعدی در تعیین هزینه‌ی فضاسازی دفتر اداری، انتخاب مصالح مناسب برای این کار است. مصالح لوکس قیمت بالاتری دارند که باید به آن توجه کنید. البته هرچه بخواهید از متریال با کیفیت‌تر نیز استفاده کنید، باید بودجه‌ی بیشتری برای اجرای آن در نظر بگیرید، ولی مزیت متریال با کیفیت در ماندگاری و دوام آن برای سال‌های طولانی و جلوگیری از هزینه‌های مجدد در آینده خواهد بود. هم‌چنین نوع مبلمان، سبک و جنس انتخابی برای این بخش و برندهای تولیدکننده‌ی مبلمان اداری نقش زیادی در افزایش هزینه‌ها دارند. به خصوص در صورت تمایل به استفاده از مبلمان لوکس یا وارداتی لازم است بودجه‌ی بیش‌تری برای این بخش در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید‌ : اجرای انواع پارتیشن بندی در دکوراسیون

یکی دیگر از هزینه‌های که باید برای طراحی دکوراسیون دفتر اداری در نظر بگیرید، استفاده از متخصصان حرفه‌ای طراحی داخلی است. ممکن است برخی کارفرمایان تمایل به حذف این هزینه و اقدام به طراحی فضای کاری خود مطابق با سلیقه‌ی شخصی را داشته باشند. ولی بهتر است بدانید که فضاسازی دفتر اداری امری تخصصی است و در صورت انجام آن توسط افراد غیرمتخصص ممکن است در آینده با مشکلاتی در مورد دسترسی دشوار کارکنان بخش‌های مرتبط به یکدیگر، عدم بهره‌مندی از نور طبیعی در برخی فضاها و عدم دسترسی یکسان به سیستم‌های سرمایش و گرمایش و بسیاری مشکلات ریز و درشت دیگر مواجه شوید.

در نهایت لازم است به این نکته نیز توجه کنید که هزینه‌ی طراحی دکوراسیون دفتر اداری با هزینه‌ی طراحی داخلی منازل مسکونی تفاوت دارد و معمولا افراد که متخصص در طراحی، هزینه بیشتری برای فضاهای اداری دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : 10 مزیت استفاده از شیشه در ساختمان های مدرن

در این مطلب با نکات مهم به منظور فضاسازی دفتر اداری و به خصوص نکات مربوط به هزینه‌ی این کار آشنا شدیم. با وجود این‌که طراحی دفتر اداری و محل کار در شرکت‌های مختلف بسته به نوع کار و ساختارها و ارتباطات کاری با هم متفاوت است، اما هدف اصلی تمام این فعالیت‌ها ایجاد فضایی راحت برای کارکنان است. پارتیشن‌های اداری امروزی بیشتر از جنس شیشه هستند و در صورت لزوم می‌توان آن‌ها را در خود شرکت جابجا کرد یا به مکان‌های دیگر انتقال داد.

به علاوه این پارتیشن‌ها دارای تنوع زیاد در رنگ، مدل، جنس، کاربری و ویژگی‌های قابل ارائه هستند و می‌توانید پارتیشن مناسب را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود در انواع و رنگ‌های مختلف به صورت سفارشی سازی انتخاب و اجرا نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا