در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنیم؟

امروزه استفاده از پارتیشن مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان قرارگرفته است. مزایا و ویژگی‌های خاص پارتیشن باعث شده تا از آن برای محیطهای کوچک و بزرگ استفاده شود.‌ پارتیشن یک کالای کاربردی و کم هزینه در طراحی‌های داخلی این که زیبایی را به مکان شما هدیه می‌دهد. بیشترین کاربرد پارتیشن  جداسازی و تفکیک فضا برای ا نواع مختلف محیط ها می‌باشد. پارتیشن انواع مختلفی از جمله شیشه‌ای، چوبی و فلزی دارد که با توجه به قابلیت آنها در فضاهای متنوعی به کار می‌روند.یکی از انواع پارتیشن‌ها، پارتیشن شیشه ای دوجداره است.

این نوع پارتیشن دارای ضخامت  و مقاومت زیاد در برابر گرما و صدا می‌باشد. جنس شیشه‌های به کار رفته در این نوع پارتیشن از سکوریت لمینت است که با توجه به سلیقه‌ی مشتری در انواع و رنگهای مختلف قابل ساخت هستند. یکی از اجزای اصلی پارتیشن شیشه‌ای دوجداره درب آن‌ها می‌باشد. در واقع اگر در طراحی درب آن نکات اولیه رعایت نشود، پارتیشن نمی‌تواند از ورود صدا و حرارت به خوبی جلوگیری کند. در ادامه تلاش کردیم که این موضوع را که در چه فضاهایی پارتیشن شیشه‌ای دوجداره استفاده کنیم و همچنین مزایای پارتیشن شیشه‌ای دوجداره را برای شما شرح دهیم.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره 

پارتیشن دو جداره عایق بسیار خوبی برای ورود و خروج صداهای اضافی است. در واقع این کالا یا ویژگی عایق بودن در برابر صدا باعث می‌شود که شما یک محیط خصوصی  داشته باشید. این مزیت بیشتر در محیطهای شلوغ مانند محیطهای اداری جلوه می‌کند. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

تنظیم نور از دیگر مزایای پارتیشن شیشه‌ای دوجداره است. قابلیت استفاده از شیشه‌های مات و شفاف در این نوع کالا باعث می‌شود که نور وارد به محیط را به طور دلخواه در فضا تنظیم کنید. این ویژگی در مکان‌های مسکونی و هتل ها باعث می‌شود که یک محیط دلزده و تاریک نداشته باشید و مطابق با محیط  ورود نور به ضا را کنترل کنید.

پارتیشن‌های دوجداره این قابلیت را دارند که کابل‌ها و سیم‌های برق، تلفن و سایر تاسیسات را بدون نمایان شدن از خود عبور دهند. در فضاهای نمایشگاه و غرفه‌ها بیشتر افراد با این مشکل روبه‌رو هستند که اتصالات و وسایل اضافی در معرض دید است؛ کارایی این پارتیشن‌ها در مکان‌هایی مثل همین نمایشگاه‌ها بروز پیدا میکند.

امروزه بیشتر در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟

با توجه به کاربردها و مزیتهای این نوع پارتیشن‌ می‌توان گفت  که در اکثر محل‌ها قابلیت نصب و استفاده را دارند؛ اما با در نظر گرفتن اینکه هر مزیت و ویژگی پارتیشن با محیط خاصی تطابق دارد می‌توان گفت هر کدام بیشتر در مکان‌های خاصی استفاده می‌شوند که ذیلا به‌ شرح آن می‌پردازیم. علاقه مندان جهت اطلاع از محصولات شیشه سکوریت ، نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید

در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در اداره‌ها 

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در ادارات یه طور قابل توجهی گسترش یافته است.‌در طراحی فضای داخلی ادارات بیشتر از پارتیشن‌های دوجداره و منحنی استفاده می‌شود. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در ادارات یا توجه به ویژگی عایق بودن صدا باعث می‌شود که جلسات و گفت و گو ها به طور منظم و بی سر  صدا در محیط اداره انجام شود و از ورود و خروج صدا به  محل‌های مهم مانند اتاق جلسات جلوگیری شود. 

شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای چیست؟

شما میتوانید با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در ادارات‌ بازده کار خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. با استفاده از این پارتیشن علاوه بر اینکه تمرکز کارمندان بر روی کار بیشتر می‌شود با جلوگیری از مزاحمت‌های صوتی مانند صدای تلفنها، کیبورد، زمزمه‌های ارباب رجوع و غیره باعث ایجار یک سکوت و فضای آرامشبخش  و در نهایت یک محیط آرام و منظم میشود.

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در ساختمان‌های تجاری

با توجه به اینکه ساختمان‌های تجاری اصولا‌ دارای متراژ زیادی هستند و بیشتر امور آنها در قالب نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها می‌باشد می‌توان از پارتیشن دوجداره در این مکان‌ها جهت جداسازی و تفکیک استفاده کرد. در واقع این پارتیشن باعث می‌شود که شما با کمترین هزینه یک فضای مشخص و خصوصی را برای غرفه و یا نمایشگاه در نظر بگیرید. کیفیت و مقاومت این نوع پارتیشن باعث می‌شود که یک فضای مستحکم به افراد عرضه شود.

برای اطلاع از تفاوت‌ ها و شباهت‌ های شیشه سکوریت و شیشه معمولی کلیک کنید.

از دیگر کاربردهای پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در ساختمان‌های تجاری می‌توان قابلیت انعطاف‌پذیری آن را بیان کرد. در واقع این کالا امکان پیاده‌سازی طرح ها و نقشه‌های متنوعی را در محیط مورد نظر از سقف گرفته تا کف را به شما میدهد. 

علاوه بر این می‌توان گفت پارتیشن دوجداره با عبور کابل‌ها و سیم‌ها بدون اینکه نمایان شوند باعث می‌شود غرفه و نمایشگاه شما یک محیط کاملا مرتب و منظم داشته باشید.

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در مکان‌های مسکونی

همانطور که در ویژگی‌های پارتیشن بیان نمویدم یکی از مزایای این کالا جلوگیری از مصرف انرژی و نگه داشتن‌ گرما در‌محیط می‌باشد. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در منازل با متراژ بالا باعث می‌شود که شما از وسایل گرمایشی به طور متوسط استفاده کنید و در نتیجه از مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این نوع کالا به دلیل ضخامت باعث جلوگیری از ورود سرمای زیاد یه محیط و در آخر گرم ماندن آن می‌شود.

علاوه بر این پارتیشن شیشه‌ای را میتوان نوعی دیوار تفکیک کننده برای منازل نیز در نظر گرفت.  این کالا با هزینه‌ی کم و بدون استفاده از مصالح یک محیط شیک و دلنشین را به شما تحویل می‌دهد.‌

تفاوت پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره چیست؟

به طور کلی امروزه یکی از مواردی که به طور ثابت در مکان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود  پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره می‌باشد. این کالا با ایجاد یک فضای مدرن و شیک مطابق با سلیقه و نظر مشتری باعث می‌شود بدون خرج هزینه‌های هنگفت و استفاده‌ی بی‌مورد از مصالح ساختمانی یک محیط متمایز را داشته باشید.‌

کاربردهای پارتیشن شیشه‌ای دوجداره و همچنین انواع مختلف آن در رنگ، طرح و ابعاد قابلیت این را دارد که مطابق با محیط مد نظر طراحی و تولید شود و مشتری در انتخاب نوع و جنس آن محدود به تعداد معینی نباشد. با توجه به مطالب گفته شده شما میتوانید برای منازل، محیطهای اداری و تجاری خود از این نوع کالا استفاده‌کنید. در واقع اگر به دنبال‌ محیطی به روز و مدرن هستید پیشنهاد می‌شود حتما از این نوع پارتیشن‌ها در محیط خود استفاده‌کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا