مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار

ظاهر و دکوراسیون محیط کار ناخودآگاه بر ذهنیت شخصی که وارد این محیط میشود تاثیر دارد. اگر محیط کار یک محیط مدرن و لوکس باشد باعث میشود که شخص ذهنیت مثبتی نسبت به آن شرکت، اداره و یا موسسه داشته باشد. برای تغییر دکوراسیون یک محیط و مدرن کردن آن راه های زیادی وجود دارد که یکی از ساده ترین این روش ها که موثر نیز هست استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس است. به طور کلی پارتیشن های شیشه ای جلوه ای زیبا به محیط می‌بخشند و مزایای زیادی برای محیط کار دارند. در ادامه این مقاله ما قصد داریم ضمن بررسی تفاوت پارتیشن شیشه ای فریم لس با دیگر پارتیشن های شیشه ای به بررسی مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پیش از هر چیزی درباره چیستی پارتیشن باید بگوییم که به نوعی جداکننده که برای محیط ها و سالن های بزرگ از آن استفاده میکنند و سالن را به قسمت های کوچک تر تبدیل میکنند پارتیشن میگویند. پارتیشن انواع مختلفی دارد که در تمامی اماکن مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد. از پارتیشن شیشه ای فریم لس در شرکت ها و ادارات که رفت و آمد زیاد است و قصد دارند که یک محیط بزرگ را به قسمت های کوچک تر تقسیم کنند استفاده می شود. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار

تفاوت انواع پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن شیشه ای دوجداره :

ویژگی منحصر به فرد این نوع از پارتیشن که متریال به کار رفته در آن شیشه است عایق صدا بودن است.

  • پارتیشن شیشه ای متحرک :

نوعی از پارتیشن شیشه ای که روی زمین نصب نمیشود و اگر نیاز باشد میتوانید به راحتی آنرا جابه‌جا کنید پارتیشن شیشه ای متحرک است.

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره :

به نوع دیگری از پارتیشن ها که در ساختار آنها انواع متریال های آلومینیوم و شیشه به کار رفته پارتیشن شیشه ای تک جداره میگویند. تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره با دوجداره در این است که گزینه دوم عایق بهتری برای صدا است اما تک جداره آن از سبکی و زیبایی بیشتری برخوردار است‌. علاقه مندان جهت اطلاع از محصولات شیشه سکوریت ، نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید

  • پارتیشن شیشه ای ثابت :

این نوع پارتیشن نیز برخلاف پارتیشن شیشه ای متحرک روی زمین نصب شده است و امکان جابه‌جایی آن وجود ندارد.

  • پارتیشن شیشه ای فریم دار :

نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار اینگونه است که در ابتدا یک قاب آلومینیومی قرار دارد و سپس پارتیش شیشه ای داخل این قاب قرار گرفته است‌.

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس : 

این نوع پارتیشن نیز بر خلاف پارتیشن شیشه ای فریم دار قابی ندارد بلکه پارتیشن شیشه ای به صورت توکار نصب شده است. مزیت این پارتیشن نسبت به دیگر پارتیشن ها این است که از ظرافت و شفافیت بیشتری برخوردار است. در ادامه به مزایای این نوع پارتیشن مفصل تر پرداخته ایم. کاربرد محصولات شیشه ای در دکوراسیون چیست؟

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس

  • داشتن ظاهری زیبا و لوکس

از مهم ترین مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار این است که باعث مدرن شدن محیط کار میشود‌. اینکه شما بجای اینکه یک سالن را محل کار چند کارمند در نظر بگیرید، به کمک پارتیشن به قسمت های کوچک تر تقسیم می‌کنید و هر کارمند یک فضای مخصوص خود را داشته باشد جلوه ویژه ای به محیط میدهد. همچنین متریال شیشه باعث انعکاس نور میشود و همین امر نیز باعث میشود که محیط به نسبت بزرگ تر از چیزی که هست به نظر بیاید. شما میتوانید نوع خط پارتیشن شیشه ای را خودتان انتخاب کنید و یا حتی برند شرکت یا موسسه را روی آن حک کنید که این امر نیز باعث میشود کسب و کار شما بسیار خاص تر به نظر برسد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار

  • قابلیت بازتاب نور

از آنجایی که متریال به کار رفته در پارتیشن شیشه ای شیشه است و مهم ترین قابلیت شیشه این است که نور را از خود عبور میشود باعث میشود که نور محیط افزایش پیدا کند و محیط کار به محیطی شاداب و پر انرژی تبدیل شود. این نور زیاد و طبیعی باعث سرزندگی و شادابی کارمندان میشود و عملکرد آنها را افزایش میدهد. علاوه بر تمامی اینها وجود نور طبیعی در ساعات کاری روز باعث میشود که شما از نور طبیعی لامپ ها بی نیاز شوید پس از این رو در مصرف برق نیز صرفه جویی میشود.

  • ماندگاری بالا

دیوار های معمولی و یا پارتیشن های چوبی پس از گذشت مدت زمانی دچار فرسودگی، کثیفی و خرابی میشود. برای نوسازی دیوار و یا تعویض پارتیشن چوبی هزینه، انرژی و زمان زیادی لازم است. این در صورتی است که اگر پارتیشن به کار رفته در محیط کار شما از جنس شیشه باشد ماندگاری بالایی دارد و حتی پس از گذشت سال ها نیز فرسوده نمیشود و مانند روز اول نو و تازه به نظر میرسد. در صورت کثیف شود قابلیت شستشو با انواع شوینده ها را دارد و نیز برخلاف باور عموم بر اثر ضربه های سطحی آسیب‌ نمی‌بیند.

  • عایق صدا بودن

یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار این است که عایق صدا است. کارمندان در محیط کار خود به سکوت نیاز دارند که بتوانند روی کار خود تمرکز داشته باشند؛ به عبارتی پارتیشن شیشه ای فریم لس با محیط ساکتی که به وجود می‌آورد باعث میشود که عملکرد کارمندان نیز به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کند. این قابلیت پارتیشن شیشه ای فریم لس در دیوار های معمولی دیده نمیشود، دلیل آن نیز شکاف و درز هایی است که روی دیوار وجود دارد.

محل های مناسب جهت نصب درب شیشه ای را بدانید.

  • قیمت مقرون به صرفه

اینکه شما بخواهید یک دیوار را با سنگ و مصالح ساختمانی بسازید هزینه و زمان زیادی نیاز است. این درصورتی است که برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس هزینه ای بسیار مناسب تر نیاز است که عملکرد بهتری نیز دارد. علاوه بر هزینه مقرون به صرفه زمان و سختی نصب کردن آن نیز با ساخت یک دیوار سنگی قابل ملاحظه نیست. شایان به ذکر است که ساخت دیوار سنگی باعث کثیفی محیط نیز میشود که این امر نیز باز به هزینه برای تمیز کردن کثیفی ها منجر می شود.

  • قابلیت نصب پرده

برخی افراد پارتیشن شیشه ای را به دلیل اینکه حریم خصوصی را حفظ نمیکند انتخاب نمیکنند. اما این درصورتی است که شما اگر میخواهید که علاوه بر نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس حریم خصوصی کارمندان را نیز حفظ کنید میتوانید برای پارتیشن پرده نصب کنید. انواع پرده هایی که برخی روی شیشه میچسبند و برخی کرکره ای هستند علاوه بر جلوه زیبایی که دارند امکان دید و شفافیت شیشه را از بین میبرند و همچنین به کمک پرده میتوانید نور را نیز کنترل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا