پارتیشن شیشه ای اداری

امروزه با توجه افزایش هزینه‌ها اغلب شرکت‌ها متراژ کوچک و محدودی به عنوان فضای اداری کار در اختیار دارند. به همین دلیل مدیران ترجیح می‌دهند، برای استفاده حداکثری از فضای موجود و بهره بردن از نور طبیعی از انواع پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنند. موضوع بحث امروز در مورد پارتيشن شيشه اي اداری و عوامل موثر در تعیین قیمت آن می‌باشد.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین راه برای تفکیک فضای اداری و شخصی سازی بیشتر است. در واقع شما با استفاده از این نوع پارتیشن می توانید از یک فضای کوچک، بیشترین و بهترین بهره وری را داشته باشید. با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای، می توانید فضای کاری آرام و خصوصی را برای کارمندان خود فراهم کنید تا محیط کاری امن و آرامی داشته باشید. پارتیشن شیشه ای دارای اسکلت باریک و ظریفی است که جلوه جذابی به دکوراسیون داخلی اداره بخشیده و مکمل طراحی مدرن ساختمان می باشد. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

این نوع پارتیشن از در دو مدل تک جداره و دو جداره ساخته می شود که شما می توانید بر اساس نظر، سلیقه یا بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و سفارش دهید. در واقع پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره ضخامت کمتر و قیمت ارزان تری نسبت به مدل دو جداره دارد. اما پارتیشن شیشه ای دو جداره یک عایق عالی برای صدا به شمار رفته و مقاومت بسیار بالایی دارد و نسبت به پارتیشن تک جداره بیشتر عمر می کند. از آن جایی که ساخت و نصب پارتیشن اداری شیشه ای نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد؛ پیشنهاد میکنم برای سفارش آن به سراغ یک تیم متخصص و باتجربه بروید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. 

در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای باغ بدانید، کلیک کنید.

پارتیشن هوشمند اداری

پارتیشن هوشمند اداری یکی از جدید ترین انواع پارتیشن اداری است که توانسته جایگاه ویژه ای در معماری داخلی ساختمان های اداری به خود اختصاص دهد. این نوع پارتیشن اداری شیشه ای خصوصیات یک پارتیشن شیشه ای معمولی را دارد به علاوه اینکه می توانید آن را طوری تنظیم کنید که با تغییرات نور خورشید، میزان نور ورودی به محیط کاری را تغییر دهد. علاوه بر تنظیم نور، شما می توانید تصاویر یا ویدیوهایی با کیفیت اچ دی را با استفاده از پروژکتور روی آن به اجرا در بیاورید. این مزیت برای اتاق کنفرانس یا جلسات اداری می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

خرید پارتیشن شیشه ای حمام از ایران هندریل

شاید برایتان جالب باشد بدانید که با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای هوشمند می توانید تا 30 درصد در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنید؛ چون قابلیت تنظیم نور و حرارت را دارد. این نوع پارتیشن شفافیت بسیار بالایی داشته و می توانید از آن به عنوان تخته هم استفاده کرده و از نصب تخته و مشتقات آن بی نیاز شوید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در بالا، پارتیشن هوشمند اداری قابلیت رمز گذاری دارد تا مانند لبتاپ یا تلفن همراه، تنها شما به آن دسترسی داشته باشید و حریم خصوصی تان در محل کار حفظ شود. بی نظیر است؛ مگر نه؟

برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی کلیک کنید.

جدا کننده اداری شیشه ای

همانطور که گفتیم؛ یکی از اصلی ترین مزایا و اهداف پارتیشن اداری شیشه ای، جدا کردن و تفکیک یک محیط کاری است. به این ترتیب می توانید اتاق مدیریت، اتاق مطالعه، اتاق استراحت، اتاق کاری مجزا برای کارکنان و غیره را در محل کار خود داشته باشید بدون اینکه نیاز به دیوار کشی یا گچ کار و بنا داشته باشید. جدا کننده اداری شیشه ای علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به فضای کاری می بخشد، می تواند محیطی امن را برای کارکنان فراهم کرده و افراد در فضای مخصوص به خود با آرامش کار کنند.

یکی از مزایای پارتیشن اداری شیشه ای این است که به راحتی نصب شده و به آسانی قابل جابه جایی است. یعنی در صیورتی که روزی دیگر نیازی به آن نداشته باشید، می توانید به راحتی آن را جمع آوری کرده یا در محل دیگری نصب کنید. به همین منظور پارتیشن شیشه ای اداری جای دیوارهای سنتی را گرفته و طرفداران بسیاری دارد. البته همانطور که می دانید، ساخت و اجرای این نوع پارتیشن در کیفیت و طول عمر آن تاثیر مستقیم دارد. پس بهتر است کار ساخت و نصب پارتیشن اداری شیشه ای را به افراد ماهر و باتجربه بسپارید. قیمت خرید پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از مدل های پارتیشن اداری شیشه ایست که ظاهر جذاب و منحصربه فردی دارد. در پارتیشن فریم لس یک پروفیل آلومینیومی که دارای ابعاد 3 در 4 است، دورتا دور شیشه های پارتیشن به عنوان نگهدارنده قرار می گیرد. پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس یکی از جدید ترین مدل های پارتیشن اداری است که به صورت گسترده در محیط کاری استفاده شده و دوام و طول عمر بالایی دارد.

این نوع پارتیشن تمام شیشه، بسیار سریع نصب شده و در صورت نیاز به آسانی قابل جابه جایی است. به همین منظور در دکوراسیون کاری امروز که نیاز به چابکی دارد، حرف اول را می زند. این نوع پارتیشن امکان استفاده حداکثری از نور طبیعی را به فضا داده و محیط کاری را بزرگ تر نشان می دهد. به این ترتیب تعامل و حس کار گروهی افزایش یافته و می توانید در عین شخصی سازی؛ حس همکاری و صمیمیت را در محیط کاری افزایش دهید. خرید پارتیشن شیشه ای کرکره ای مدرن و شیک از iranhandrile.com

خرید پارتیشن اداری

در خرید پارتیشن اداری شیشه ای باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشید تا از نتیجه کار کاملا راضی باشید. در واقع پیش از خرید پارتیشن اداری باید بدانید که چه اهداف و انتظاراتی از این پارتیشن دارید! آیا هدف شما زیباتر کردن دکوراسیون داخلی اداره یا شرکت است؟ آیا نیاز به فضای بیشتری دارید؟ آیا نیاز به فضای شخصی برای کارکنان دارید؟ آیا نیاز به اتاق های بیشتری دارید؟ و غیره.

بعد از پاسخ دادن به این سوالات؛ باید ابعاد و اندازه محیط مورد نظر را به دست آورید. سپس در قدم بعدی باید درباره نوع و برند شیشه، ضخامت، ارتفاع، رنگ یا طرح، فریم دار یا فریم لس بودن، تعداد در یا پنجره ها، جنس یراق آلات و سایر موارد تصمیم بگیرید. همه موارد ذکر شده در بالا در هزینه نهایی خرید و نصب پارتیشن اداری شیشه ای موثر هستند؛ به همین منظور پیشنهاد میکنم قبل از سفارش پارتیشن اداری، با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید تا خرید هوشمندانه و آگاهانه ای داشته باشید و نتیجه کار همانی شود که انتظارش را داشته اید. اگر در زمینه خرید و نصب پارتیشن اداری شیشه ای سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. سپاس از همراهی شما.

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

پارتیشن مدرن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری در واقع همان دیوار شیشه ای مورد استفاده در شرکت‌ها و ادارات است که بر زیبایی و جذابیت فضای کاری کارمندان تاثیر زیادی دارد. استفاده از پارتیشن شیشه ای مزایایی مانند فراهم آوردن قابلیت تقسیم‌بندی محیط، استفاده از فضاهای موجود به صورت مفید، ایجاد حریم شخصی در صورت نیاز و هم‌چنین قابلیت عایق صوتی را فراهم می‌آورد.
پارتیشن اداری شیشه ای در انواع مختلف و با استفاده از متریال متنوع طراحی و تولید می‌شود. پرکاربردترین شیشه مورد استفاده در این نوع پارتیشن شیشه سکوریت است که به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه و شکستن مورد توجه بسیاری از مشتریان و معماران قرار دارد.

- پارتیشن مدرن اداری شیشه ای

از ویژگی‌های پارتیشن اداری شیشه ای مدرن می‌توان به عایق صوت، افزایش لوکس بودن و جذابیت فضا، تنوع در طرح و رنگ و قابلیت استفاده از انواع شیشه‌های مات و شفاف، دوجداره یا تک جداره اشاره کرد. به علاوه این پارتیشن قابلیت اجرای طرح‌های سندبلاست را دارد و می‌تواند با توجه به نوع کاربری در اندازه‌های مختلف از نظر ارتفاع به صورت نیمه پوشیده یا پوشش تا سقف نصب و اجرا شود. هم‌چنین سرعت بالای نصب آن در مقایسه با متریال گچ و آجر بی‌نظیر است. در نهایت لازم است به قابلیت جا به جایی و متحرک بودن پارتیشن شیشه ای اشاره کنیم که موجب صرفه‌جویی در زمان و بودجه می‌گردد.

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای با در نظر گرفتن عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین موارد موثر در تعیین قیمت این نوع پارتیشن، متراژ، ضخامت و نوع شیشه به کار رفته در آن است. استفاده از شیشه‌های سکوریت دارای ضخامت بالا یا لمینت شده در افزایش قیمت نهایی پروژه موثر خواهد بود. روشن است که میزان متراژ و ابعاد شیشه مورد نیاز نیز در تعیین قیمت تاثیر مستقیم دارد.

- پارتشن شیشه ای

از دیگر عوامل موثر در قیمت پارتیشن اداری شیشه ای می‌توان به فریم پارتیشن اشاره کرد که شامل دو نوع فریم لس و فریم دار می‌باشد و دومی به دلیل هزینه‌ی فریم‌ها قیمت بالاتری خواهد داشت. در نهایت یراق آلات مورد استفاده نیز از اهمیت زیادی در قیمت‌گذاری بر خوردار هستند و با توجه به ایرانی یا وارداتی بودن و جنس و کیفیت به کار رفته موجب افزایش یا کاهش قیمت می‌شوند.

در این مطلب با پارتیشن شیشه ای اداری و انواع و قیمت آن آشنا شدیم. کاربرد اصلی این نوع پارتیشن عموما در فضاهای لوکس و مدرن اداری است و از ویژگی‌های آن می‌توان به ظرافت، ضخامت پایین، شفافیت، بازتاب زیاد نور و وسعت دید بالا اشاره کرد. یکی از کاربردهای رایج این نوع پارتیشن در قسمت کنفرانس و مدیریت است و البته به منظور تنظیم میزان دید آن می‌توان از طرح‌های متنوع سندبلاست، سی ان سی و استیکر استفاده کرد.

اسکرول به بالا