پارتیشن شیشه ای باغ

پارتیشن شیشه‌ای باغ که به اتاق شیشه ای باغ نیز معروف است، از سازه‌های محبوب و پرکاربرد در میان مالکان باغ‌ها در سال‌های اخیر است. در واقع پس از اجرای این پارتیشن فضایی محصور با دیوارهای شیشه‌ای در میان فضای سبز باغ ایجاد می‌شود که با ارائه منظره زیبا در عین پوشش و دمای مناسب، مزایای بسیاری برای ساکنین فراهم می‌کند. پارتيشن شيشه اي باغ در انواع متنوع و با استفاده از قاب‌های مختلف قابل اجرا است و موضوع مطلب امروز ما این پارتیشن جذاب خواهد بود.

- پارتیشن شیشه ای باغ 2

فضایی آرام و زیبا با پارتیشن شیشه ای باغ

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام، زیبا، راحت و سرپوشیده در باغ یا ویلا و حتی حیاط منزلتان هستید، پارتیشن شیشه ای باغ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با استفاده از این سازه شیشه ای می‌توانید در فضای باز مورد نظر خود یک فضای بسته ایجاد کنید و در عین بهره‌مندی از زیبایی‌های آن، دمای محیط را برای افزایش رفاه خود معتدل نمایید. این مدل از سازه برخلاف دیوارهای آجری و سنگی امکان بهره‌مندی شما را از زیبایی‌های طبیعت و نور خورشید در هر لحظه از روز فراهم می‌کنند. به علاوه می‌توانید با اجرای این اتاق شیشه‌ ای با استفاده از شیشه های دوجداره میزان مقاومت و ویژگی‌هایی مانند عایق صدا و حرارت را در آن افزایش دهید. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

اجرای اتاق شیشه‌ای به طور کلی بدون محدودیت در ابعاد و با در نظر گرفتن سلیقه و فضای مورد نظر شما انجام می‌شود. به علاوه پارتیشن شیشه ای باغ علاوه بر حیاط برای پشت بام نیز قابل اجرا خواهد بود و در شرایط آب و هوایی متنوع کلیه‌ی فصل‌های سال می‌تواند کیفیت و کاربرد خود حفظ کند. از مزایای دیگر این اتاق شیشه ای امکان اصلاح و ایجاد تغییرات در طراحی و ساخت آن است که به راحتی با استفاده از جداسازی فریم‌ها بدون نیاز به تخریب و صرف هزینه‌های مضاعف، قابل انجام است.

اتاق شیشه ای باغ

پارتیشن‌‌های شیشه ای همان دیوارهایی هستند که از جنس شیشه و در طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. یکی از انواع این پارتیشن‌ها قابلیت اجرا در فضاهای باز مانند باغ را دارد و به همین دلیل به پارتیشن شیشه ای باغ معروف است. این سازه می‎تواند در دو نوع فریم دار و فریم لس اجرا و نصب گردد. در مدل فریم لس از شیشه‌ سکوریت تک جداره در انواع شفاف، مات و یا سند بلاست استفاده می‌شود. این نوع اتاق شیشه ای باغ به دلیل عدم وجود قاب، فضای بیشتری در اختیار ساکنین قرار می‌دهد، هم‌چنین به دلیل زیبایی و مدرن بودن سبک طراحی آن، طرفداران بسیاری دارد. پارتیشن یا اتاق شیشه ای فریم دار در مقایسه با مدل بدون قاب از اجزای بیشتری برخوردار است. فریم مورد استفاده در آن از جنس آلومینیومی و هرگونه متریال ضد زنگ بوده و در دو مدل متحرک و ثابت قابل اجرا می‌باشد. در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعاتی را در رابطه با پارتیشن شیشه ای اداری بدانید، کلیک کنید.

پارتیشن شیشه ای باغ

در این نوع پارتیشن در صورت تمایل مشتریان می‌توان از انواع کرکره مگنتی، کرکره دستی و کرکره برقی نیز استفاده کرد. سایر اجزای این نوع پارتیشن‌ها شامل درب، دستگیره، لولا و یراق آلات می‌باشد که استفاده یا عدم استفاده و میزان مورد نیاز به نوع پارتیشن وابسته است. 

خرید پارتیشن شیشه ای حمام از ایران هندریل

ساخت اتاق شیشه ای باغ

ساخت اتاق شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای باغ علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و آب، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی و حرارت بالا را دارد. این سازه‌های شیشه ای در هر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و به دلیل دوام در اثر مرور زمین و سایش و اصطکاک، قابلیت استفاده مفید برای سال‌های متمادی را دارند. بنابراین اگر به داشتن یک اتاق شیشه‌ای با هر ابعادی در فضاهای باز مانند باغ، حیاط یا پشت بام خود علاقه دارید، این نوع سازه می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی کلیک کنید.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در باغ

از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در باغ می‌توان به امکان استفاده از زیبایی و محیط باغ در فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان اشاره کرد. به خصوص در مورد استخر باغ‌ها که اگر در پارتیشن شیشه ای باغ قرار داده شود، امکان استفاده از آن در تمام روزهای سال برای اعضای خانواده فراهم می‌شود. به علاوه اجرای این مدل پارتیشن در باغ فضایی بسیار شیک و مدرن در آن ایجاد می‌کند. هم‌چنین این نوع پارتیشن به علت قابلیت عبور نور در روز به کاهش مصرف برق و صرفه‌ی اقتصادی کمک می‌کند. این ویژگی در کنار قابلیت تنظیم نور می‌تواند تبدیل کاربری فضای موردنظر به یک گلخانه را نیز برای ما آسان کند. قیمت خرید پارتیشن شیشه ای ریلی

در صورت نیاز به آرامش بیشتر می‌توانید از نوع دوجداره‌ی پارتیشن شیشه ای در باغ استفاده کنید که هرچه ضخامت شیشه‌ها بیشتر باشد، قابلیت عایق صوتی قوی‌تری برای ساکنین فراهم می‌کند. قابلیت عایق رطوبت در زمان بارندگی برای جلوگیری از نفوذ قطرات باران و آب به فضای داخل بسیار مفید است. به علاوه قابلیت عایق حرارتی نیز نقش مهمی در گم نگهداشتن فضا و جلوگیری از هدررفت انرژی دارد. هم‌چنین در صورت استفاده از شیشه‌های سکوریت یا لمینت مقاوم و ضد حریق، می‌توانید از امنیت ساکنین اطمینان بیشتری حاصل کنید. 

پارتیش شیشه ای باغ در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید، اجرا و نصب می‌شود. به علاوه می‌توان در ساخت آن از انواع شیشه‌های مختلف شامل تک جداره، دوجداره، سکوریت، لمینت و حتی رنگ‌های متنوع شیشه لاکوبل و رنگی استفاده کرد. این میزان تنوع می‌تواند سلیقه‌ها و طرح‌های متفاوت برای طراحی فضای باغ را پوشش دهد و به زیباسازی بیشتر و افزایش امکانات رفاهی آن کمک موثری نماید.

قیمت خرید پارتیشن شیشه ای کرکره ای مدرن و شیک از iranhandrile.com

اجزای پارتیشن شیشه ای باغ

همان‌گونه که می‌دانیم، پارتیشن‌‌های شیشه ای دیوارهایی از جنس شیشه هستند که در طرح‌های و انواع متنوع اجرا می‌شوند. پارتیشن شیشه ای باغ در دو نوع کلی فریم دار و فریم لس قابل اجرا است. اجزای این نوع پارتیشن شامل دیوارها و درب شیشه ای و هم‌چنین دستگیره، لولا و یراق آلات از جنس آلومینیوم، استیل یا فولاد ضد زنگ است که بر مبنای طراحی مشخص شده متناسب با سلیقه‌ی مشتری و نظر طراح مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس برای باغ

پارتیشن شیشه ای فریم لس برای باغ می‎تواند از شیشه‌ سکوریت تک جداره، شیشه‌ مات و یا حتی شیشه سند بلاست ساخته ‌شود. این نوع پارتیشن شیشه ای به دلیل نداشتن قاب فضای دید وسیع‌تری برای ساکنین فراهم می‌کند. به علاوه به دلیل همین قابلیت نبود فریم و ایجاد سبک مدرن در طراحی دکوراسیون، از زیبایی خاصی برخوردار است و محبوبیت زیادی نیز دارد. 

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

پارتشین شیشه ای فریم دار برای باغ

پارتشین شیشه ای فریم دار برای باغ در مقایسه با نوع فریم لس از اجزای بیشتری برخوردار است. جنس فریم‌ها معمولا ازآلومینیوم یا سایر جنس‌های فلزی با قابلیت ضد زنگ است. به علاوه این نوع پارتیشن می‌تواند در دو مدل متحرک و ثابت اجرا ‌شود. نوع ثابت برای افرادی که قصد استفاده از آن برای مدت طولانی را دارند بسیار مناسب است. ولی اگر فکر می‌کنید که ممکن است بخواهید در آینده‌ای نزدیک تغییر کاربری داده یا مکان پارتیشن را جابجا کنید، بهتر است از مدل متحرک آن استفاده نمایید. 

پارتیشن شیشه ای باغ کرکره دار

یکی دیگر از مدل‌های رایج برای پارتیشن شیشه ای باغ نوع کرکره دار آن است که برای ایجاد محیط خصوصی یا جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به فضای داخل در تابستان به کار می‌رود و شامل کرکره مگنتی، کرکره دستی و کرکره برقی می‌باشد. در این مطلب با پارتیشن شیشه ای باغ و اجزا و هم‌چنین مدل‌های مختلف آن آشنا شدیم. طراحی و اجرای سازه‌ها در فضاهای باز مانند باغ، حیاط و ویلا در سال‌های اخیر با تحولات بسیاری مواجه شده است. یکی از این تحولات مدرن استفاده از سازه‌های شیشه ای به جای آجر و سنگ است که مزایای بسیاری نیز برای کاربران به دنبال دارد.

پیمایش به بالا