نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره 

پارتیشن های شیشه ای یکی از جذاب ترین وسیله های جداسازی اماکن است. استفاده از پارتیشن ها سبب میشود که علاوه بر جداسازی، امکان ظاهری زیبا به خود بگیرند. عایق صدا و حرارت بودن یکی دیگر از ویژگی های مفید پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از رایج ترین پارتیشن های مورد استفاده است. پارتیشن شیشه ای تک جداره مزیت های فراوانی دارد به طور مثال این پارتیشن نصب راحتی دارد و در مقایسه با دیوار ها قیمت مقرون به صرفه ای دارد. بنابراین پارتیشن شیشه ای تک جداره یک گزینه‌ی مناسب برای جداسازی مکان ها به حساب می آید. اما باید نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره را در نظر گرفت. در این متن با مهمترین نکات آشنا میشویم.

متحرک بودن و یا ثابت بودم پارتیشن تک جداره

یکی از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره این است که باید به متحرک بودن و یا ثابت بودن آن توجه کرد. لازم به ذکر است که پارتیشن های متحرک برای طولانی مدت پیشنهاد نمیشود و بهتر است از پارتیشن های متحرک به طور موقتی استفاده شود. به روز ترین قیمت پارتیشن شیشه ای را از ایران هندریل بخواهید.

انتخاب پارتیشن تک جداره

پروفیل پارتیشن تک جداره 

سازه ی پارتیشن شیشه ای تک جداره که همان پروفیل است یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره می‌باشد. به این ویژگی مهم باید توجه کرد. لازم به ذکر است که پروفیل باید مستحکم بوده و شکیل باشد. این سازه همچنین باید در برابر هرگونه خوردگی مقاوم باشد. داشتن مقاومت در پروفیل سبب میشود که در طول زمان پروفیل بتواند زیبایی و استحکام را حفظ کند.علاقه مندان جهت اطلاع از محصولات شیشه سکوریت ، نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید

ارتفاع پارتیشن شیشه ای تک جداره

از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره توجه به ارتفاع پارتیشن است. در نظر گرفتن ارتفاع حایز اهمیت است. لازم به ذکر است که اگر پارتیشن به ارتفاع سقف باشد باید توجه کنید که هوا باید رد و بدل شود. بنابراین از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره این است که باید برای تهویه هوا مسئله‌ای صورت بگیرد. ناگفته نماند که بهتر است از پارتیشن با ارتفاع کم و یا متوسط استفاده شود. البته توجه کنید که با انتخاب پارتیشن شیشه ای کم ارتفاع محیط آکوسیت دیگر دیده نمیشود. 

مشخصات شیشه در پارتیشن شیشه ای تک جداره

یکی از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره این است که باید نوع شیشه در نظر گرفته شود. در انتخاب پارتیشن بهتر است از شیشه سکوریت با کیفیت بالا استفاده شود. بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب پارتیشن تک جداره این است که سکوریت با کیفیت بالا و ضخامت ده میلیمتر استفاده شود. ناگفته نماند که اگر میخواهید برای یک محیط خصوصی پارتیشن تک جداره انتخاب کنید بهتر است از نوع شیشه سند بلاست و یا شیشه مات پارتیشن استفاده کنید. 

نحوه تولید شیشه سکوریت چگونه است؟

قابلیت عبور داکت، کابل و تاسیسات در پارتیشن تک جداره

یکی از موضوعاتی که به آن توجه نمیشود انتخاب داکت و کابل پارتیشن است. از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره این است که باید به کیفیت کالا و داکت پارتیشن ها توجه شود. اگر پارتیشن تک جداره امکان عبور سیم، کابل، شبکه ، تاسیسات و… را نداشته باشد میتواند در پارتیشن تک جداره مشکل به وجود بیاورد.همچنین این موضوع می‌تواند سبب دوباره کاری شود. لازم به ذکر است که اگر این ویژگی را پارتیشن نداشته باشد، زیبایی آن میتواند تا حد زیادی کاهش یابد. در این صورت در پارتیشن ها باید کابل و تاسیسات را از روی کار انتقال دهید. 

قیمت پارتیشن تک جداره 

توجه به قیمت پارتیشن تک جداره یکی از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره است. لازم به ذکر است که قیمت پارتیشن تک جداره از دوحه داره کمتر است. بنابراین انتخاب این پارتیشن به صرفه تر است. 

مدولار بودن و نصب آسان پارتیشن تک جداره 

یکی از ویژگی های مهم در پارتیشن دوجه داره سبک بودن، مدولار بودن و امکان نصب آسان است. درواقع از نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره توجه به این ویژگی ها است. این ویژگی سبب میشود که تغییر دکوراسیون برای شما آسان تر باشد. 

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط کار چیست؟

انتخاب پارتیشن تک جداره

جنس پارتیشن تک جداره 

جنس پارتیشن از نکات مهم دیگر است که باید به آن توجه شود. به طور کلی پارتیشن های تک جداره از نظر جنس به سه دسته تقسیم میشوند. پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ای ام دی اف و پارتیشن شیشه ای آلومینیومی از جنس های مختلف پارتیشن شیشه ای تک جداره هستند. لازم به ذکر است که برای محیط های کاری و اداری پیشنهاد میشود که از پارتیشن شیشه ای تک جداره ام mdf استفاده شود.

 از نکات دیگر که باید به آن توجه کنید این است که پارتیشن شیشه ای بهتر است قابلیت عبور نور طبیعی را داشته باشد. به طوری که در طول مدت باید صرفه جویی در انرژی رخ دهد. البته توجه کنید پارتیشن تک جداره نسبت به پارتیشن دوجه داره خاصیت آکوستیک کمتری دارد. بنابراین نمیتوانید از آن به عنوان یک عایق صوتی مناسب استفاده کنید. این موضوعی است که  باید در انتخاب پارتیشن تک جداره به توجه کنید. 

مدرن بودن پارتیشن تک جداره

از دیگر نکات مهم در انتخاب پارتیشن تک جداره مدرن بودن آن است. بهتر است از پارتیشن هایی استفاده کنید که سبک بروز تری دارند. لازم به ذکر است که برای نصب پارتیشن اداری تک جداره باید از پارتیشنی استفاده شود که در طول زمان قدیمی نشود و در بروز ترین سبک ممکن باشد. چرا که پارتیشن تک جداره در اماکن اداری استفاده میشود. 

کاربرد محصولات شیشه ای در دکوراسیون چیست؟

طراحی دو بعدی یا سه بعدی تک جداره

بهتر است در انتخاب پارتیشن طرح دو بعدی یا سه بعدی آن را انتخاب کنید زیرا این کار سبب میشود که نتیجه بسیار شبیه واقعیت باشد. بنابراین بهتر است این موضوع را از طراحان پارتیشن و یا فروشنده آن بخواهید. 

محل های مناسب جهت نصب درب شیشه ای را بدانید.

توجه به ویژگی های پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از نکات حایز اهمیت است که باید به آن شود. چرا که نکات مهم این پارتیشن سبب میشود انتخاب آن بهتر صورت بگیرد و شما نیز مجبور به تعویض پارتیشن نشوید. در کل استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره با ویژگی های مناسب بهترین گزینه برای جدا سازی مکان است. ممنون از همراهی شما . منتظر نظرات شما هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا